subota, 19. siječnja 2008.

Tjestenina s dimljenom vratinom u umaku od kadulje i bijelog vina — Coolinarika


Tjestenina s dimljenom vratinom u umaku od kadulje i bijelog vina — Coolinarika:
Evo nekoliko lijepih recepata moje kcerke!Ponosna sam sto se nastavlja tradicija dobre kuhinje u mojoj obitelji!
"Coolinarika.com logo
Tjestenina s dimljenom vratinom u umaku od kadulje i bijelog vina

Ovo je toliko jednostavan recept da mi je gotovo neugodno objaviti ga… Ipak nako silnih blagdanskih nakuhavanja dobro nam dođe i ponešto jednostavno.

Objavljeno:
02.01.2008.

Autor: Cuki
Cuki avatar
Zagreb, Hrvatska

Tjestenina s dimljenom vratinom u umaku od kadulje i bijelog vina
Vrijeme pripreme 45 min

ocjenaocjenaocjenaocjenaocjena
Trenutna ocjena 5 (16 glasova)

Sastojci za 4 osobe
dimljena vratina u umaku od kadulje i bijelog vina
250 - 300 g dimljene vratine
400 g pelata
1 glavica luka (ja sam koristila ljubičasti)
1 dcl bijelog vina
2 dcl vrhnja za kuhanje
4 - 5 suhih listića kadulje
sol
papar
tjestenina
300 g špageta No 3
voda
sol
Priprema

1. Vratninu narežite na kriške, pa zatim kriške na trakice.
2. Luk sitno, sitno nasjeckajte i posolite. Stavite ga u dublju tavu u kojoj ste zagrijali malo ulja i prepržite ga tek toliko da malo omekša i uhvati boju.
3. Luku dodajte narezanu vratinu te sve pirjajte uz povremeno dodavanje vode (vode dodajite vrlo malo prema potrebi)."

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...