utorak, 8. travnja 2008.

COKOLADNA DIJETA-Sve sto trebate znati

Pa to je pravo otkrice,dijeta je super! U tri dana sam skinila 3 kila a jedem i pijem veliku kolicinu tekucine ,
dakle nije da samo gubim tekucinu!
Dobila sam pred tri dana email s ovom dijetom od prijateljice iz Texasa i odmah sam se odusevila!
Ja volim tjesteninu oli ti manistru,salsu,kokice,povrce,maslinovo ulj a bogme i cokoladu!
Nije mi problem odrec se kave i pit zeleni caj!

U cemu je tajna COKOLADNE DIJETE!
Ona spada u kratke tkz. sedmodnevne dijete jer se nesmije dugo prakticirati!
Potice metabolizam i uravnotezuje sve izmijene u organizmu!
Nema pravila koliko i kada jesti ali se preporucuje ne jesti bar dva sata prije spavanja i obavezno doruckovati!
Nesmijete jesti meso,ribu,jaja,mlijecne proizvode!
Jesti voce,kuhano i svjeze povrce,tamnu cokoladu,tjesteninu,salsu,kokice,suho voce,

OVAKO BI TREBAO IZGLEDATI DAN:

Dorucak:
  1. 100 grama tamne cokolade/moze i one za kuhanje jer su specijalne jako skupe/
  2. 3 dcl soka od narance ili drugog voca
RUCAK:

200 grama tjestenine/integralne/ s salsom
puno razne salate
50 grama cokolade

VECERA.
kokice bez soli/napravite ih sami
voce sve pa i banana
neki pripravak od jogurta bez masnoce
moze jos 50 grama cokolade ako ste gladni pa nemozete zaspati
salate svjeze i povrce mozete grickati kad kod ste gladni!




Hajde probajte!Necete pozaliti!
Kao i za sve dijete treba se posavjetovati s lijecnikom!

2 komentara:

Anonymous kaže...

Hmmm nekako mi ne zvuci da moze da se smrsa 3 kg za 3 dana a plus je dozvoljeno da se jedu kokice????? I da rekli ste da ne mogu da se jedu mlecni proizvodi a posle pominjete da treba da se jede jogurt?

aaidjs kaže...

moze se uzeti nemasni jogurt...tako sam ja to shvatila...da kokice se jedu,al one bez masnoce,dakle stavite ih u mikrovalnu!!!

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...