srijeda, 2. travnja 2008.

Dijete/sedmodnevna dijeta,Un dijeta,Dijeta s Zelenim Cajem,SX dijeta,Mediteranska dijeta,Zona dijeta/

S Proljeem stize i nasa teznja za sto lijepsim i zdravijim izgledom!
Kako svake zime nabacimo poneki kilogram viska to nam je na proljece nuzno nesto poduzeti!
Dijeta i to zdrava je najcesci izbor!
Treba znati da nisu sve dijete podjednako dobre za svaku osobu!
Prvo,sto obicno nikada ne napravimo,trebalo bi konzultirati lijecnika i barem dvije stvari kontrolirati:
Krvnu sliku i tlak!!
Dijeta ima svakojakih,dobrih i losih iako sam procitala u jednom strucnom casopisu da je jedina uistinu zdrava dijeta,a to i nije prava dijeta vec vise stil zivota,mediteranska dijeta!
Dakle u svijetu ,narucito u USA smatraju da ne postoji nista bolje od mediteranskog nacina pripreme hrane!
Preporuka je poceti kuhati i jesti hranu nase Dalmacije i po receptima nasih baka!
No ako zelimo brzo steci novi izgled onda cemo mediteranski nacin prehrane morati kombinirati s jos nekom dijetom!
Sedmodnevna dijeta o kojoj sam vise pisala je odlicna za brzo skidanje viska kilograma i ne gubimo samo tekucinu vec masnoce!
Un ijeta je teska ali jako efikasna samo budite pod lijecnickim nadzorom!
Popularna je i dijeta u ZONI ili Zona dijeta ali kako sam vidjela ,jer je prakticiraju neke moje prijateljice,od te dijete nema neke koristi osim sto se izludite stalnim racunanjem!
SX dijeta ili popularna Oprah dijeta s puno zelenog caja i povrca i bez crne kave je jako efikasna i ja sam proslo ljeto uz pomoc SX dijete skinula bez gladovanja deset kila,ali sam ih ove zime ,kao i obicno vratila!
Sad sam na sedmodnevnoj dijeti i super se osijecam,a i dobro mi cini za tlak,jer imam visoki!
Na Vama je da izaberete koja vam dijeta najvise odgovara!
Na duge staze najbolja je Mediteranska dijeta!
UN dijeta je jako efikasne!
Zona dijeta je komplicirana i nisam se uvjerila u rezultate!
SX dijeta super ,lagana ako se mozete odreci jutarnje kave!
Sedmodnevna dijeta,po meni najlaksa i najbolja za brzo skidanje kilograma!
Sakupila sam puno lijepih recepata za dijete pogotovo za UN dijetu pa cu ih ovih dana i napisati!
Puno uspijeha sa dijetama zelim Vam svima!!!

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...