četvrtak, 1. svibnja 2008.

Burek sa sirom

Znam da se sad svim postenim bosancima dize kosa na glavi,jeeee i ja znam da je burek s mesom a sve ostalo su pite,al evo u cijeloj htvatskoj se udomacio naziv "burek sa sirom" za pitu od sira pa sam i ja tako napisala,da nebude zabune!
Glavno da se zna,to je tradicionalno bosansko jelo sto se i kod nas udomacilo..ma ko nevoli valjat kore..kad si tuzan,kad si ljut ti samo uzmi lazanjur i sve ce opet postat veselo i zabavno!!!
Uf evo sam se dala i u poeziju,a jelo i spravljanje jela jest cista POEZIJA!!!


Goran uziva u dalmatinskoj piti sa sirom


Zvonimir je zapoceo!!!!
evo na tanjuru,izrezano i spremno za papanje
ovo iz jos jednog kuta
gotovo!!Moji unuci mogu navalit!Nema danas skole !
vidi se da sam kore premazala rastopljenim maslacem
tijesto je razvaljano i ja ga motam s nadijevom od sira i vrhnja/bez jaja molim/
treba naglasiti da sam tijesto izradila od bijelog i kukuruznog brasna
kugla tijesta je gotova i sad treba odstajat
pocinje se nazirati oblik
ja radim drvenom zlicom a vi mozete i mikserom
Ovo je sam pocetak
Od ovoga ce nastati pita od sira
Pripremam namirnice za izradu kora

BUREK SA SIROM:

SASTOJCI:

  • Pola kila tankih kora za burek/ili jos bolje napravite ih sami kao sto gore vidite/
  • 1/2 kg svjezeg kravljeg sira
  • 2 salice/za bijelu kavu/ kiselog vrhnja
  • 1/2 kg slanog sira/moze feta ili slicnog/
  • 5 velikih cijelih jaja
  •  1 salica/za bijelu kavu/ mlijeka
  • 1 salica/za bijelu kavu/ biljnog ulja
  • nalo soli
  • pola zlicice secera
SAVJET:Najbolje je punit svjeze rastegnute kore,al ako koristite kupljenje,one su dosta suhe pa ih je potrebno vlaziti,ja ih stavim na masni papir i poskropim mlakom vodom.

PRIPREMA:


Uzmemo oru u velicini tepsije,stavimo je na masni papir,premazemo maslom i punimo gornjom smjesom sira,zarolamo i slazemo u tepsiju,ja dobro maslom namastim tepasiju.
Postupak ponavljajte!
Kad je sve zamotano,prelijte s mjesavinom koju ste napravili od mlijeka,malo ulja i soli.
Stavite peci u ugrijanu pecnicu,oko 180 stupnjeva jedno pola sata!

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...