ponedjeljak, 21. rujna 2009.

TRODNEVNA DIJETE

Trodnevna dijeta

Ovo je jedna od onih brzih dijeta. Traje samo tri dana, a u tom razdoblju se može izgubiti 4,5 kilograma. Ova djeta uključuje veliku količinu tune i povrća koje trebamo pojesti.

1.Dan
Doručak:
crna kava ili čaj, pola grejpa ili jedna naranča, 1 komad kruha namazan sa jednom žlicom
maslaca od kikirikija. Kava se može zasladiti umjetnim zaslađivačem, a umjesto grejpa se može
popiti sok od grejpa.

Ručak:
Pola šalice tune, 1 komad tosta, crna kava ili čaj .

Večera:
3 šnicela mesa, 1 čaša zelenog graha, 1 mrkva, 1 jabuka, 1 šalica sladoleda od vanilije.

2.Dan
Doručak:
1 jaje, 1 kriška tosta, pola banane, crna kava ili čaj.

Ručak:
100g sir ili jednu konzervu tunea i šest krekera.

Večera:
dva hot doga ili 2 komada leše govedine, 1 šalica brokule, pola mrkva, pola banane, pola šalice
sladoleda od vanilije.

3.Dan
Doručak:
jedna jabuka, 100g sira, pet krekera, crnu kavu ili čaj.

Ručak:
jedno tvrdo kuhano jaje, jedna kriška tosta.

Večera:
1 konzerva tune, 1 mrkva, 1 čaša cvjetača, 1 čaša dinja i pola šalice sladoleda od vanilije."

Broj komentara: 5:

Anonymous kaže...

jel djeluje ovo??? ja imam 59 kg i htjela sam se vratiti na svoju prethodnu tezinu od 55 kg, je li moguce u tri dana?

aaidjs kaže...

sve je moguce,ja iz svog iskustva znam da je moguce al samo je jedan stalan problem kod dijeta sto se kilogrami jako lako ponovno vrate!

Anonymous kaže...

jel ovo stvarno djeluje?jer moram sa 66,5 doći na 62 kg,čini mi se uvjerljivo hvala (:

Anonymous kaže...

jer ja sam vidjela da na nekim stranicama piše u 3 dana 1,5 do 2 kg

Anonymous kaže...

treba probat.. nemas sta izgubit. osim kila! :D

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...