četvrtak, 22. listopada 2009.

Dani kruha-Buhtle neobicne







Mojim unucima ,sutra u osnovnoj skoli,je proslava Dana kruha!
Sad mozete se upitati zasto nisam napravila neki fini domaci kruh!
Razlog je jednostavan,proslih godina sam nosila kruh,mucila se oko izvedbe a moji unuci su se vracali nezadovoljni jer kako mi kazu druge mame posalju kolace/najcesce kupljene,gotove/.
Tako ove godine i ja radim nesto slatko!
odlucila sam odustat od kremastih kolaca jer posto ja ne vozim decki do skole moraju nosit kolace!
A vijerovali ili ne iako zivimo u Splitu put do skole im je gori od kozjeg!
Dobro ste culi,ZIVIMO U SPLITU!!!Ne u okolici Splita vec u Splitu!
ali sad postrane uvijeti zivljenja u Splitu,o tom uopce nisam zeljela pisati vec mi je samo navrlo!
ja sam deckima spremila ove neobicne buhtle,tijesto za buhtle je standardno al sam malo promijenila oblik!
Evo mozete sami vidjeti!
PhotobucketPhotobucket

Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...