utorak, 20. listopada 2009.

Epidemija razvoda ili?

Vec se priblizava ponoc,ja na kaucu,polako se unjonjavam ...hehehehehe...gledajuci uvijek ponovno iste serije na nasim probramima...kad ono vijesti,eto danas ih bas i nisam pratila pa sam e prisilila malo odbuditi tj,razbuditi i sto to ja cujem u moru vaznih,ozbiljnih vijesti i dvije ne manje vazne za nasu zajednicu,nasu mladu drzavu....eto Kerum najavio,tj,objavio na radio Dalmaciji/ciji je on sam vlasnik/da ima nove dijevojku s kojom ceka bebu i da ostavlja obitelj i tako to.Kako nas vrijedni novinariizvjestavaju,njemu je jako zao i izvinjava se obitelji!!Ma cujte Vi ovo,on se na radiju izvinjava obitelji,al kako naglasava zadnji 5 godina ima ljubavnicu kojj je sad 24 godine.
Ljudi moji pa to nije moguce,ala nasih udarnih vijesti,nes ti vijesti kad vec ko zna koliko cijeli Split trubi o njegovoj mladjahnoj i crnkosoj ljubavnici!
Jedino sto kad razmislim je ovdje "dobro" jeszt cinjenica da je on u braku zadnjh 19 god ,a i njegovo carstvo je toliko staro pa iz tog proizlazi da njegova jos uvijek sadasnja supruga ima po nasim zakonima pravo na pola imetka...ili pak nema..ko ce ga kod nas znati!
u svakom slucaju ja drzim stranu suprugi i djeci!Nadam se da ce bar materijalno obezglaviti Keruma!
Al za veceras sve to nije bilo dovoljno,i nasa mila Nina nam se obratila s porukom o sporazumnom raskidu braka,Njoj je isto tako zao!Sad ovdje dijeca nisu involvirana pa je nekako sve lakse!
i sad na kraju,ako smo je oko 90% gradjana hrvatske rimokatolicke vjeroispovijesti,kako to da tako lako kidaju bracne zajednice?
Mozda je ovo pitanje sasvim deplasirano!Valjda je!
P.S. Kako je nas prvospomenuti gospodin i utjecajan i snalazljiv mozda ishoduje i ponistenje braka od strane crkve.Tko ce ga znat!Zivi bili pa vidjeli!

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...