subota, 3. listopada 2009.

Igre za food Bloggere

 Ovako,ideja ko ideja je super,bloggeri se druze ,razmijenjuju iskustva,otkrivaju nove stvari o kuhanju i samoj uporabi raznovrsne hrane.
I hvala Vam svima na svim upucenim pozivima,al moram priznat da ja nisam za to...
glavni razlog je sto sam u ovim godinama savrseno sigurna sto volim a sto ne volim,zatim zelim promicat recepte sto mi ih je u naskljedje ostavila moja baka i moja majka,a ponesto i svekar i svekrva.
Zato dragi prijatelji ja c vas pratiti,uzivati u vasoj energiji i ljubavi za hranu a ja cu vama kad i kad napisati jos poneki stari tradicionalni dalmatinski recept.
Stojte mi zdravo i zivo!!
Voli Vas Silvana!
Silvana, with Love!
Reblog this post [with Zemanta]

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...