subota, 28. studenoga 2009.

Knorr nas zeza!!!!!kakva nagrada za recept?

Eto i ja sam nasijela reklami na TV,mislim i onako pisem svaki dan recepte pa sto nebih i jedan stavila na www.knorr.com.hr
Da ,al i ovo je neka prevara ko i vecina stvari kod nas...
Prvo se kao morate registrirati,sto je uredu...prihvacam..al sto reci kad je registraciju nemoguce izvrsit jer ne prihvaca najosnovnije podatke!!!
Najprije se izludim registracijom,onda odlucim poslat email...
Lijepo mislim,sad ce mi oni odgovorit i pomoc pa cu sutra ostavit recept...al ne ni email koji nude na svojij stranici ne radi...to le fake email!!!
Ma za poludit!!!

in reference to: Krem juha od gljiva :: Knorr - Svaki je obrok nova prilika (view on Google Sidewiki)

Broj komentara: 14:

Unknown kaže...

Postovana,

primili smo nekoliko poruka na email naveden na web stranici, tako da ako Vam ne radi, molili bi Vas da nam se javite na 01 / 6311 400 pa da to rijesimo.

Sto se tice nagrada, svi koji su do sada ostavili recept dobit ce papuce, kako smo naveli, do isteka zaliha. Zaliha ima dosta, tako da samo pisite :)

Lijep pozdrav,
Knorr

Unknown kaže...

Ja sam se upravo registrirao na Knorr stranici, i registracija je od prve i bez problema prosla.

Namjeravam sada poslati recept pa cemo da vidimo sta dalje. Mislim da je Knorr ipak jedna ozbiljna tvrtka da bi si mogla dozvoliti bilo kakav los feedback.

Tako da ja vjerujem u ovu njihovu akciju.

tatjana kaže...

Išla sam na www.knorr.hr ali nisam dobila njihovu stranicu.Može li mi itko napisati URL za njihovu stranicu?

Unknown kaže...

Evo sada sam i ja probao, ne radi link. Mozhda neshto preuredjuju na sajtu.Uglavnom link koji imaš Tatjana je u redu.

Ali da se nadovežem na moj prijašnji post. Ja sam ostavio recept na Knorrovoj stranici još prije dva tjedna i dobio potvrdu da ću dobiti obećanu nagradu.

Do danas još ništa.


Postajem sumnjičav

tatjana kaže...

Uspjela sam prije 5 minuta ući na stranicu i poslati recept. Nikakvo obavještenje nisam još dobila. Obavijestiti ću te kao i ostale čitatelje ovog bloga što se desilo ili nije desilo.

Anonimno kaže...

ovako,ja sam se nekako,na jedvite jade, uspijela upisat,ostavit recept.Takodjer sam dobila obavijest da kuharica jos nije spremna al da papuce stizu i da im dostavim adresu i broj za papuce!
Sve sam uredno obavila i vec podasta dugo cekam!
Ovdje nesto ne stima !!!

Unknown kaže...

Da Mirjana,
ista stvar i kod mene.

Tu mi je nesht chudno

Unknown kaže...

Poštovani,

stranica je www.knorr.com.hr (nemojte zaboraviti na ovo .com). I da kopiramo poruku objavljenu u postu iznad:

Poštovani,
ispricavamo se na tome sto papuce jos niste dobili. Iskreno, imali smo malih problema s ugovorom s poštom, i znate i sami vjerojatno na kakve sve administrativne zavrzlame svi nailazimo u svom zivotu, tako nismo ni mi iznimka, ali sve je rijeseno, i pokloni se salju ovaj tjedan. Isto tako, izuzetno je tesko i prekomplicirano da saljemo poklon po poklon svaki dan, tako da Vas molimo da imate strpljenja, jer poklone jednostavno saljemo u vecim grupama od nekoliko stotina, kad skupimo dovoljno podataka od korisnika koji nam trebaju poslati svoju kucnu adresu.
Kuharica je spremna i isto tako stize ovaj tjedan.
Lijep pozdrav,
Knorr

Unknown kaže...

ja sam se logirala bez problema i napisala recepte, koliko je vama trebalo da vam oni odgovore da ce te dobiti nagradu, jer ja još ništa nisam dobila još je rano ali da znam, ja i dalje pisem recepte.

Unknown kaže...

ja sam se logirala bez problema i napisala recepte, koliko je vama trebalo da vam oni odgovore da ce te dobiti nagradu, jer ja još ništa nisam dobila još je rano ali da znam, ja i dalje pisem recepte.

Unknown kaže...

meni su papuče stigle za 3 tjedna a registraciju sam obavio bez problema

Unknown kaže...

stići će vam mail kao da su vaše papuče spremne i odgovoriš im na tu adresu upišeš svoje podatke i broj papuča i to je to ja sam napisao samo jedan recept

Anonimno kaže...

STIGLE PAPUCE!!!!!Broj 41,al stigle!!!

Anonimno kaže...

Ana javi se na telefon 01 / 6311 400 ,pa ce ti Knorrovci sve objasniti!OK?

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...