srijeda, 4. studenoga 2009.

Tradicionalna Dalmatinska/Splitska /kuhinja


 Pošla sam spit/spavat/,al prije toga pogledam sto se dogadja na blogu...to mi je nekako ušlo u krv..pogledam unuke u krevetima,malo ih zašuškam,odem na donji kat vidim sto "dijeca" dole rade i krenem put svog bloga!
Bacim pogled!
Istina je kad sam ja počinjala da mnogi i nisu ni  znali sto znaci rijec blog..lijepo je vidjet koliko je sad zvijezda bloggerica na Hrvatskom nebu!!!
I eto nasa dijeca nas naslijedjuju i pokazuju nam da samo ostarili!!!!!
Al i s tim saznanjem moje se raspoloženje ne mijenja!
I naša dijeca ce doći u naše lijepe godine,i vratit ce se naši ptići u svoja gnjizda!
I opet će u kuhinjama naše dijece mirisati stara nam dobro znana jela!
I one koje sada pišu meni nerazumljivim jezikom,te mlade naše nade/koje sad i ne zele pročitat ni jedan tako zastario i nezdrav recept naših baka/doci ce u nase godine i sjetit ce se djetinjstva i sveg sto su ih ucile njihove bake i majke!
Znam sve je sad Globalno,cijeli svijet je jedan tanjur i sva se hrana izmijesala,i neka mladi otkrivaju i slazu nova jela.....
Al ja mja cu nastavit sa mojim starim iskusanim receptima!
Jednog dana i nase mlade laste vratit ce se u svoja gnjijezda!!
A sad recept nad receptima stare splitske kuhinje!!
O njemu cu pisat vise dana!
Pocinje ovako!
Lijep junjeci jezik oprati,posoliti i dobro utrljati s korijandulom!!
Pa nek odstoji!

ŠAMAŠTRANI JAZIK!!!

Imam i jednu slatku pricuvezanu uz ovaj recept...al otom po tom!
P:S: dal ste znali da su stari splićani kumpir zvali kumplir!!!

Voli Vas Silvana!
Silvana, with Love!
Photobucket


Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...