utorak, 3. veljače 2015.

KROŠTULE-Dalmatinske

Krostule-tradicionalno slatko dalmacije
ma slika je pregrozna,valjda ce mi Sv.Luca donjeti novi aparat,mislim da sam bila dobra proslu godinu!!!!
SLIKA IZ DOBR HRANA

MOJA LOSA SLIKA ..PRZIM KROSTULE


Naizgled jako jednostavne a zapravo jako komplicirane za napravit!
Ja sam ih radila bezbroj puta i nikada mi ne ispadnu podjednake,katkad su mi pretvrde,katkad mi se raspadaju a koji put su bas onakove kakve trebaju biti,topljive u ustima.
Ovo je recept moje bake,nije najbolji a nije ni los!
Po meni najbolje su slavne Bracke krostule!
Ko prova TE POSEBNE BRACKE KROSTULE osjeca se kao u raju!!!
Ali kako je izrada tih i takvih krostula pravi biznis,jer ih svi narucuju za vijencanja i druge feste,nemoguce je doci do recepta!
Zato Vam ja preporucam ovaj moj recept,iskusan je generacijama u mojoj obitelji!

Moji unuci kazu da nema boljih,slatki su,al ja znam da ima boljih .....
ja stavim cijelu litru ulja u duboku tavu promijera 24cm,plin na pola snage ili elektricnu plocu na 4 od mogucih 6

RECEPT

Potrebno je:

  1. 9 velikih zlica brasna/dupkom punih/
  2. 3 zumanjca
  3. 2-3 zlice secera
  4. 1 zlica maslaca
  5. 3 zlice lozovace
  6. vanilija secer
  7. malo soli
  8. samo malkice sode bikarbone
  9. 1 litra ulja za przenje
  10. staub secer
Priprema

Jerdnostavno dobro umijesati sastojkemja ne koristim uopce mikser al vi mozete,tijesto nek bude dosta tvrdo kao za tjesteninu!
Gotovo tijesto nek odstoji bar sat vremena.
Dobro ga razvuci na oko 3 mm debljine,rezati na trake,vezari u cvor ili provlaciti kroz razreze!
Krostule mogu biti raznih oblika al tradicija je vezivanje cvora!
Ulje ugrijati i peci do blago zute boje.Tople posuti staub secerom.



SocialTwist Tell-a-Friend

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...