srijeda, 30. prosinca 2009.

SRETAN BOZIC I NOVA GODINA

Evo tek sto sam se vratila u Split,nasla sam ovaj predivan post moje najstarije kcerke!Ne samo da je recept za fritule upravo onaj i onakav kakav sam naucila od moje bake i mame vec je i tekst tako lijep i primijeren trenutku da ga i zelim upotrijebiti i podijeliti sa vama dragi prijatelji!

odnosi se na:

"Fritule i Božić kakav je nekad bio petak, 25. prosinca 2009. #fullpost{display:inline;} U ovom hladnom i otuđenom svijetu, u svijetu u kojem često zaboravljamo na istinske vrijednosti, teško je prisjetiti se pravog značenja Božića. One istinske poruke ljubavi i zajedništva koja ne bi trebala biti strana ni jednom ljudskom biću bez obzira na rasu, naciju i vjeroispovijest. Iz godine u godinu se činilo da nas je potrošački duh u potpunosti obuzeo i da je jedino značenje Božića veliki minus na kreditnim karticama. Sjećam se Božića kakav je nekad bio. Nekad davno u nekom drugom svijetu Božić je dolazio tiho, dostojanstveno, bez pompe i kiča. Tada nije bilo popularno ni poželjno biti viđen na polnoćki ili prvoj jutarnjoj misi, tada se nije pucalo petardama i ostalim pirotehničkim čudima, tada se Božić dočekivao gotovo tajno. Sjećam se Badnje noć kad je stan mirisao neodoljivim mirisom bakalara i friško ispečenih fritula. Fritule te male neugledne loptice, od svega para sastojaka, obilježile su svaki Badnjak koji pamtim. Tako tipično sirotinjske, dalmatinske, mirisale su preko cijelog grada. Vremena su se promijenila i sad je Božić nešto drugo. Sada pišemo neke druge uspomene i stvaramo neke nove običaje ali ipak sam htjela da i moj zagrebački dom ispuni onaj miris djetinjstva, miris friških fritula. Fritule sam radila prvi put i to potpuno na slijepo, bez recepta, uz samo par maminih naputaka, a ostalo po osjećaju. Ispale su dobro, za prvi put čak odlično. Na našem blagdanskom stolu su prve nestale iako su stajale rame uz rame atraktivnijim kolačima. A miris… da to je bio taj miris djetinjstva. Naposljetku svima želim sretan Božić, da ga provedete u miru i ljubavi sa svojim najmilijima."
- Voće i povrće: Fritule i Božić kakav je nekad bio (prikaži na Google Sidewikiju)

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...