ponedjeljak, 18. listopada 2010.

Hurmasice s kokosom




HURMASICE........RECEPT MOJE FB PRIJATELJICE
Zumra Sanela 

Prvo cjeli margarin dobro istopiti pa u to izmiksati 2-3 jaja,pa jedno vrhnje ono malo normalno,al u mene je ono nenormalno od 1kg,pa stavim 4-5 žlica(kašika) sve to dobro izmiksati!A u drugu posudu pomješati na suho 500gr.brašna,1prašak za pecivo,100gr kokos-brašna i kad to izmješate onda istresite u prvu posudu u kojoj su margarin,jaja i vrhnja sve to dobro izmiksati i onda oblikujte kako znate il bilo kako ko i ja.Peći na 200 oko 30 ninuta po potrebi malo smanjiti temp.Kuhati 600gr secera u pola litre vode ako imate može sok od jednog limuna i to samo prokuha malo se ohladi i odmah zaliju hurmašice pokriju sa drugom većom tepsijom.Al što se tiče tog sirupa ja sam to malo promjenila pa stavim 500gr šečera sa 600ml vode.Eno moje se hlade al k'o da su se djeca učila praviti aj majko moja


SocialTwist Tell-a-Friend Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...