petak, 8. listopada 2010.

medenjaci-kolac s cimetom

  • Evo danas slavimo Dan Neovisnosti,i nije da se nesto po gradu osijeca da je praznik.
Moja sijecanja na te dane su duboka i neizbrisiva.
Suprug i ja smo ovaj dan na neki nacin zeljeli obiljezit pa iako nam je obitelj sad rastrkana svi mi koji smo ovdje u Splitu sijeli smo za zajednicku trpezu.
Petak je pa je na meniu bila riba a kolac je prilagodjen onom sto moj suprug i tata smiju jesti,dakle ne premasan i s teskom kremom.

Ovo je kao neka vrst brzinskog medenjaka,odista ima okus na medenjake.

SASTOJCI

  • 4 cijela jaja
  • 8 zlica jusnih secera/smedjeg/
  • 9 jusnih zlica brasna
  • malo soli
  • 2 dcl biljnog ulja
  • 2 zlicice proseka
  • saka nasijeckanih bajama ili ljesnjaka ili sto god zelite od orasastih plodova
  • 1 zlicica mljevenog cimeta
  • 2 jusne zlice kakaa
  • nasijeckana cokolada s najmanje 50% kakaka
  • prasak za pecivo
  •  
  •  
  • PRIPREMA:
  • brza i jednostavna,samo tuci napose bjelanjca i s druge strane zumanjca s secerom i prosekom,sastojke  polako dodavati i to brasno pomijesamo s malo soli i praskom za pecivo i bjelanjca.Ostale sastojke na kraju,lagano izmiojesati.
    Peci u zagrijanoj pecnici 160 stupnjeva oko 20 min
  • Izrezati i posluziti!







SocialTwist Tell-a-Friend Bookmark and Share
Objavi komentar

MA:Toni restoran na Bacama-Split

E danas kad sam cvrsto odlucila napisat par rijeci o ovom odnedavno popularnom konobi restoranu na splitskim bacama,pokraj ostarije Vidjako...