petak, 8. listopada 2010.

medenjaci-kolac s cimetom

  • Evo danas slavimo Dan Neovisnosti,i nije da se nesto po gradu osijeca da je praznik.
Moja sijecanja na te dane su duboka i neizbrisiva.
Suprug i ja smo ovaj dan na neki nacin zeljeli obiljezit pa iako nam je obitelj sad rastrkana svi mi koji smo ovdje u Splitu sijeli smo za zajednicku trpezu.
Petak je pa je na meniu bila riba a kolac je prilagodjen onom sto moj suprug i tata smiju jesti,dakle ne premasan i s teskom kremom.

Ovo je kao neka vrst brzinskog medenjaka,odista ima okus na medenjake.

SASTOJCI

  • 4 cijela jaja
  • 8 zlica jusnih secera/smedjeg/
  • 9 jusnih zlica brasna
  • malo soli
  • 2 dcl biljnog ulja
  • 2 zlicice proseka
  • saka nasijeckanih bajama ili ljesnjaka ili sto god zelite od orasastih plodova
  • 1 zlicica mljevenog cimeta
  • 2 jusne zlice kakaa
  • nasijeckana cokolada s najmanje 50% kakaka
  • prasak za pecivo
  •  
  •  
  • PRIPREMA:
  • brza i jednostavna,samo tuci napose bjelanjca i s druge strane zumanjca s secerom i prosekom,sastojke  polako dodavati i to brasno pomijesamo s malo soli i praskom za pecivo i bjelanjca.Ostale sastojke na kraju,lagano izmiojesati.
    Peci u zagrijanoj pecnici 160 stupnjeva oko 20 min
  • Izrezati i posluziti!







SocialTwist Tell-a-Friend Bookmark and Share

1 komentar:

Nina kaže...

sviđaju mi se sastojci i mogu zamisliti kakvog je okusa ovaj kolač, odličan recept

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...