ponedjeljak, 1. studenoga 2010.

Strudel od jabuka

Uvijek me iznenadi pitanje u vezi pripreme nekih kolaca,jer najcesce me pitaju o onom sto ja mislim da vec znaju i pticice na grani i da uopce nema smisla o tom pisati,ali izgleda da nisam u pravu .
Posto me je jedna curka s Fb pitala o strudelu od jabuka ja cu ovdje i napisati par rijeci.

Osnovno je pitanje dali ce te se odluciti otic i kupit gotove kore za strudl ili pak dat si malo truda i napravit domace.

Netrebate zazirati od izrade kora kod kuce jer i ako sasvim dobro ne ispadnu,ako i puknu dok ih razvlacite ipak su stotine svijetlosnih godina bolje od onih kupljenih!

Sastojci za kore

1. bez jaja

oko pola kila brasna,3 dcl mlake vode,zlicica soli,2 jusne zlice ulja,1 jusna zlica octa.
Zamijesiti da tijesto bude makano pod rukama,obavezno ga ostaviti da malo odstoji prije razvlacenja.

s jajima

oko pola kila brasna,2 jaja,2 dcl mlake vode,zlicica soli,malo octa.Dobro umijesiti i ostaviti da odstoji






Nadijev

najjednostavniji:
Naribati jabuke,poskropiti sokom od limuna,dodati malo secera,malo cimeta i to je to.
Ko voli moze dodati orah,suvice i sl.

Peci u toplij pecnici na oko 200 stupnjeva 30 min. dok nedobije zlatno zutu boju.
Tko voli sladje,da strudel lici malo na baklave moze sve nakraju zaliti secernim sirupom i jos malo zapeci.
Dok je toplo posuti staub secerom.



SocialTwist Tell-a-Friend Bookmark and Share

2 komentara:

Jasenka kaže...

mnjam!!!! obožavam!!! :*

maja_rkl kaže...

aa zakon sve je objašnjeno... sviđa mi se recept, a i blog ;)

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...