petak, 7. siječnja 2011.

Karamel torta od limuna

 petak,dan poslije tri kralja,a ja sam eto opet malo pekla kolace.
Povod je ljep i veseli me...sutra cemo se malo druziti,prijateljice s FB,bit ce smijeha,price,zabave,ica i pica..naravno ako Bog da...jer covjek snuje a  BOG ODREDJUJE...
Dosta sam se predomsljala sta spremiti za sutra,a kako je BLANKA kupila teletinu za ispod peke,ja sam odlucila napravit karamel tortu i uz to sam pripremila visku pogacu,koj sam pospremla na hladno,pa cu je ujutro ispec da nam bude topla..tako cemo nesto bacit u kljun i malo popit dok cekamo peku..yupi!!!!Bas se veselim,samo stta sto nam je Biserka u hlanoj Bavarskoj pa nemoze s nama...al njen osmijeh i veseo dus ce stalno bit s nama

KARAMEL TORTA OD LIMUNA

SASTOJCI

8 ZLICA SECERA ZA KARAMEL
5 cijelih jaja
10 zlica secera
1 kiselo vrhnje
2 zlice usecerene limunove korice
sok od pola narance
8 zlica brasna
prasak za pecivo
vanilij secer
100 grama cokolade za kuhanje za glazuru
zlica mermelade od marelice za premazat tortu

PRIPREMA

karamelizirajte secer u kalupu gdje ce te peci tortu,pazite da ne zagori,u karamel dodati zlicicu masla.
BISKVIT

Biskit radimo tako da napose tucemo zumanjca sa secerom i u drugoj posudi bjelanjca s malo soli i zlicicom mlake vode,bi ce cvrst,jaja sobne temperature.
U smijesu zumanjaca i secera,koja je sad kao krema,odavati postepeno po zlicu brasna,u koje smo zamijesali prasak za pecivo,te zlicu bjelanjca,na kraju umijesati usecerenu koricu limuna.
ULITI U OBLI
K S KARAMELOM,STAVITI OBLIK U VECU POSUDU S VODOM,KO BANJA MARIA,SVE TO STAVITI PECI U PECNICU NA OKO 180 STUPNJEVA,PECI JEDNO 40 MIN.
eceno jos toplo preokrenuti na postolje,tanjur ili sl.
Premazat mermeladom,zaliti cokoladnom glazurom i ukrasiti po zelji!!





O viskoj pogaci sm vec pisala,ja imam svoj nacin,valjda svaka domacica istu tu pogacu radi na svoj nacin,ali osnov je svima isti,napravim tijesto kao za kruh s maslinovim uljem,ocistim oko 10-12 slanih incuna,uzmem malo pelata rajcica ili svjezih,mal zacina i dodam jos narezane 2-3 glavice kapule,poklopim,pecem na jakoj vatri i sluzim!!








Voli Vas Silvana! Silvana, with Love! Photobucket
Bookmark and Share
Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...