nedjelja, 9. siječnja 2011.

Pet godina bloga i pristigla poruka!!

 Nedjelja je i po obicaju jutro proleti,pa onda dok se ruca,malo popije kavica i z...li poslije dobrog jela i eto vec se spusta mrak...dani su kratki,iako je danas suncano i lijepo,kratki dan nam daje do znanja da smo u zimskom dobu!
Jucerasnji dan mi je prosao kao u snu,nakon tko zna koliko vremena bila sam pozvana na jedno cijelodnevno druzenje u malom zaseoku pored Zrnovnice..predivna priroda,svjez zrak a posebno odlicno drustvo drage Blanke i Johna,dobra spiza,lagani razgovor i malo dobrog vina ucinili su mi cijeli jucerasnji dan nezaboravnim!!
A danas,nakon nedjeljnog rucka,kad sam otvorila svoj FB profil docekala me je ova predivna poruka koja me je svojom jednostavnoscu i ljepotom dirnula do suza!
Evo vec pet godina pisem blog o domacoj spizi,onom sto sama kuham i ovo je odista prvi put da mi se netko obratio s tako lijepim i biranim rijecima.
Puno Hvala dragoj FB prijateljici D.M.....i s ponosom cu ovdje objaviti poruku u cijelosti!!

Draga face prijateljice,Kolaci Recepti
vec sam par puta mislila vam zahvaliti na receptima koje redovito objavljujete na face ali uvijek nesto......E,ovaj put stvarno vam hvala sto su moji bozicni blagdani uspjeli ,upravo,zahvaljujuci vama i vasim receptima.Pohvale su pljustale sa svih strana,a ja ,jadnicak,bih se zahvalila i ,naravno,uvijek spomenula vas i vas doprinos tome.Jedino sto ovdje(u Belgiji)ne mogu uvijek pronaci sve,ali mi to ostavlja malo mijesta za improvizaciju i moj "osobni" doprinos uspjesnosti!
Hvala mojoj face prijateljici i mozda jednog dana ,negdje se i vidimo! 
 


Voli Vas Silvana! Silvana, with Love! Photobucket
Bookmark and Share
Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...