srijeda, 16. veljače 2011.

Makrobioticki kolac s brusnicama i bademima




Danas sam napravila kolac za koji sam mislila da ga necu  nikad u zivotu raditi..al kako zelim da sutra za proslave 80-tog rodjendana moje mame svi budu zadovoljni hranom to sam na kraju napravila i kolac za moju tetu koja je presla na makrobioticku prehranu.
Moram konstatirat da je izbor recepata za makrobioticke kolace jako los,pa sam ja drzeci se pravila makrobioticke prehrane sama izmislila recept i napravila kolac.
Upotrebila sam jecam,koji sam jos jucer skuhala u samo malo posljenoj vodi.

SASTOJCI:

  • 3 salice skuhanog jecma
  • 1 salica grozdjica
  • 1 salica brusnica
  • 1 salica sjeckanih i mljevenih bajama
  • korica limun naribana
  • sok od jednog limuna
  • 1/2 salice sirupa od javora
  • 1 jusna zlica kukuruznog ulja
  • malo soli
  • malcice sode bikarbone
Priprema:

Kuhani jecam se ohladi,dobro ispere,doda sjeckane bademe,pa ostale sastojke,lijepo izmijesati da se sve sljubi...staviti peci oko 45 minuta na 150 stupnjeva.
Ukrasi i rezati po zelji!!




Voli Vas Silvana! Silvana, with Love! Photobucket
Bookmark and Share
Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...