utorak, 8. veljače 2011.

Riba-marinirani incuni

 Volim ribu,dapace obozavam sve morsko i iz mora,frisko il s gradela,leso il frigano a bogme ni marinirana riba mi nije mrska.
Kao i sa svom drugom hranom,tako i recept za mariniranu ribu ima svako nase malo misto-svaki recept za marinadu je u osnovi isti osim sto se razlikuju po nekim detaljima.
Evo ovako je to spravljala moja baka ,pa sad dijelim s Vama..
mozda se pitate zasto sam se odlucila danas ovo napravit,razlog je jednostavan,mala peskarija je bila puna incuna,friskih a prodavali se po deset kuna.
Uzela sam 2 kila,odma smo onako tolih friganih poili za dorucak...taman su se unuci vratili iz skole..to man je lipo palo,malo se vrtili po vrtu,rezali voceke,marendali przene incune,neki popili malo bilog vina...i ostatak sam marinirala.

 Cijeli postupak je jako jednostavan,zelim napomenut,naravno za one koji neznaju,glava incuna je dosta gorka,pa kad przim incune glavu odstranim,sve to lipo rukama,zavrnen glavu povucem utrobu i voila!cas posla,ako je sasvim friska,a drugu ja nebi ni kupila,netreba je prat,inace ako perete,znajte da je morate dobro osusiti jer se inace raspada pri przenju.
Sad ociscene incune dobro pobrasnimo i przimo u vrelom ulju,ja stavim suncokret + malo maslinovog!Pazite nemojte pripec,mora bit hrskava al nikako pripecena jer necete imat sta stavit pod zube!!!


 Iz predhodno napisanog shvatili ste da przeni incun moze bit zasebno jelo,jedite a sta vam ostane marinirajte,riba je to bolja sto je duze ostavite u marinadi!
MARINADA:

uzmite za 1 kg.ribe kilo kapule/crvenog luka/,narezite ga na tanke fete,i stavite ubit na ulju gdje ste przili ribu,ko nesmije przeno ulje,nek stavi kapulu na malo vode sa zlicom maslinova ulja.
Posolite i lagano kuhajte dok kapula sasvim neomeksa,dodajte 2 dcl proseka,1 dcl domace vinske kvasine,pola zlicice secera i ostavite sve nek kuha.Grancicu ruzmarina operite i stavite da prokuha,malo papra u zrnu i dva ,tri lista lovora.
Kad je sve prokuhalo,omeksalo,maknite s vatre,poslagajte przene incune,protresite,po vrhu dodajte kriske limuna.Poklopite,nek odstoji par sati!
Ja nakon toga sve spremim u staklenke i jedemo kad nam padne napamet!Drzim ih u frizideru!




Voli Vas Silvana! Silvana, with Love! Photobucket
Bookmark and Share
Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...