subota, 5. veljače 2011.

Splitska torta -Foscarini



moram priznat da sam ja veceras sve sastojke samlila,jer mi se nije sjeckalo,iako je neusporedivo bolja kad se sve sasjecka,i decki vole kad dodam malo cokolade pa sam i to promjenila ...kako vidite ukrasavanje mi neide pa sam samo posula cokoladom i narezala,pekla sam je u cetvrtastom obliku,jer ako nisu posebne prigode radije radim kolac u obliku pravokutnika,lijepse mi je za izrezat i pospremit u kutije!!!

Proslo je mozda 4 ili 5 godina da sam pisala ovaj recept,i eto danas na FB se spomenula i ja sam naravno dobila zelju napravit je,misli da je ovo jedna od najboljih torti,nije tako teska  kao mnoge nasih sjevernih krajeva


Splitska torta /verzija Babine ulice/


Sastojci/za tjesto/

·   150 g oraha
·   150 g  przenih bajama
·   150 g grozdjica

·   4 jusne žlice pšeničnog oštrog brašna tip 400 + 1 jusna zlica mekog brasna
·   9  tucenih bjelanjaka
·   9  jusnih zlica secera
/naribana korica narance,zlicica narancina ili limuncina---moze i nemora/


Sastojci za kremu:

·  Za kremu:

·   9 zumanjaka
·    9 jusnih žlica staub secera
·   paket masla/250 grama/
·   2-3 vanilija secera

Priprema:

Sve navedene sastojke nasjeckajte i pomiješajte s brašnom.
 Dodajte čvrst snijeg od bjelanjaka u koji ste pred kraj dodali staub šećer.
 Lagano izmiješajte/drvenom zlicom/ i dobivenu smjesu stavite u namascenu,omrvicenu skrovadu ili jos bolje upotrebite masni papir.
Ja najradije napose pecem 3 kore ,al moze se i odjednom ,pa po pecenju narezati!!

Staviti peci u ugrijanu pecnicu na oko 180 stupnjeva,oko 20-25 minuta.


Priprema kreme:

Zumanjke i secer najprije dobro istucite mikserom a zatim kuhajte na pari stalno lagano rucno mjesajuci dok ne postane gusto.
Ohladjenoj kremi dodati maslo,promjesati i puniti tjesto.
Ukrasiti po zelji,tu sam ja dosta losa,al masti pustite na volju...

Voli Vas Silvana! Silvana, with Love! Photobucket
Bookmark and Share
Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...