utorak, 1. ožujka 2011.

Torta od rize

 Kako starim ,tako se sve vise i bolje sijecam djetinjstva i moje drage bake koja mu je dala snazni pecat..
Tako sam u jednom trenutku se sjetila da vec cijelu vjecnost nisam jela,a ni pekla tortu od rize..morala sam to podhitno ispravit,a i zelim ostavit u nasljedje ovaj stari bakin recept mojoj djeci i unucadi ...
Uistinu nesjecam se kad sam je zadnji put jela,al evo veceras smo je smazali,mi tri generacije u kuci i svima je super...



 SASTOJCI:

za karamel:
  • 10 jusnih zlica kristal secera
za tjesto:

  • 2 salice kuhane bijele rize
  • 1 salica kristal secera
  • 1 salica staub secera/secer u prahu/
  • 4 jaja velika
  • 1 jusna zlica usecerene korice limuna
  • 1 salica nasjeckanih oraha
  • naribana korica narance
  • sok od narance
  • 1 salica ulja
  • prasak za pecivo
  • 2 jabuke izrezane na fete/kao tanke ladjice/
  • /moze se sodati i grozdjice i narezane suhe smokve al ni ja ni djeca ih bas nevolimo pa smo to preskocili/
PRIPREMA:

Uzmite posudu u koju cete pec tortu,al imajte naumu da ce te u njoj i pec tortu,pa ili uzmite kompaktni model za torte ili kao ja staru tecu...jednostavno!!Najbolje promjera 23 cm.
Rizu skuhajte u posoljenoj vodi,kuhanu osjedite,isperite i ohladite.
Odvojeno tucite bjelanjca do pune cvrstine.
U drugoj posudi tucite zumanjca sa secerom,dodajte ulje,zatim redom voce,nasjeckano sve..i zatim dodajte rizu,mjesajte da se sjedini,na kraju dodajte prasak za pecivo i cvrste bjelanjce,pazite da bjelanjce lagano mjesate da ne padnu.

U medjuvremenu u posudi napravite karamel od secera,pazite da nezagori,na njega naslazite fete,ploske,jabuke i na to izlijte smjesu za tortu.Pecite bar sat vremena na oko 180 stupnjeva.
Izvadite,nek se malo ohladi,pa prebacite na pladanj!
Moze se posluzit toplo,a posebno je lijepa hladna s malo slaga ili voca...






Voli Vas Silvana! Silvana, with Love! Photobucket
Bookmark and Share
Bookmark and Share

1 komentar:

Diana kaže...
Autor je uklonio komentar.

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...