utorak, 1. ožujka 2011.

Torta od rize

 Kako starim ,tako se sve vise i bolje sijecam djetinjstva i moje drage bake koja mu je dala snazni pecat..
Tako sam u jednom trenutku se sjetila da vec cijelu vjecnost nisam jela,a ni pekla tortu od rize..morala sam to podhitno ispravit,a i zelim ostavit u nasljedje ovaj stari bakin recept mojoj djeci i unucadi ...
Uistinu nesjecam se kad sam je zadnji put jela,al evo veceras smo je smazali,mi tri generacije u kuci i svima je super...



 SASTOJCI:

za karamel:
  • 10 jusnih zlica kristal secera
za tjesto:

  • 2 salice kuhane bijele rize
  • 1 salica kristal secera
  • 1 salica staub secera/secer u prahu/
  • 4 jaja velika
  • 1 jusna zlica usecerene korice limuna
  • 1 salica nasjeckanih oraha
  • naribana korica narance
  • sok od narance
  • 1 salica ulja
  • prasak za pecivo
  • 2 jabuke izrezane na fete/kao tanke ladjice/
  • /moze se sodati i grozdjice i narezane suhe smokve al ni ja ni djeca ih bas nevolimo pa smo to preskocili/
PRIPREMA:

Uzmite posudu u koju cete pec tortu,al imajte naumu da ce te u njoj i pec tortu,pa ili uzmite kompaktni model za torte ili kao ja staru tecu...jednostavno!!Najbolje promjera 23 cm.
Rizu skuhajte u posoljenoj vodi,kuhanu osjedite,isperite i ohladite.
Odvojeno tucite bjelanjca do pune cvrstine.
U drugoj posudi tucite zumanjca sa secerom,dodajte ulje,zatim redom voce,nasjeckano sve..i zatim dodajte rizu,mjesajte da se sjedini,na kraju dodajte prasak za pecivo i cvrste bjelanjce,pazite da bjelanjce lagano mjesate da ne padnu.

U medjuvremenu u posudi napravite karamel od secera,pazite da nezagori,na njega naslazite fete,ploske,jabuke i na to izlijte smjesu za tortu.Pecite bar sat vremena na oko 180 stupnjeva.
Izvadite,nek se malo ohladi,pa prebacite na pladanj!
Moze se posluzit toplo,a posebno je lijepa hladna s malo slaga ili voca...






Voli Vas Silvana! Silvana, with Love! Photobucket
Bookmark and Share
Bookmark and Share

1 komentar:

Diana kaže...

Zdravo!
Imas lep blog sa dosta lepih i interesantnih recepata.
Ono na cemu bi trebala da "poradis" jeste Adsense.
Preporuka strucnjaka je da stavljas velike blokove reklama (250x300) i to na pocetku stranice, dok su kod tebe to uglavnom male i jedva primetne reklame.
I ja imam blog slicnog sardzaja. Zove se Jednostavni recepti. Nadam se da ce jednog dana biti popularan kao tvoj. Pozdrav!

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...