utorak, 8. ožujka 2011.

vrtaljica: Čokoladna truffles torta

vrtaljica: Čokoladna truffles torta:



"Potrebno je:
Za podlogu (mi se vrlo često zezamo pa kažemo za spužvu):

* maslac za podmazati
* 1/4 šalice (4 dag) šećera
* 2 jaja
* 1/4 šalice (4 dag) brašna
* na vrh noža praška za pecivo
* 1/4 šalice (2 dag) kakaa
* 4 žlice jake hladne crne kave
* 2 žlice konjaka (ja sam stavila orahovicu, nemam konjaka u kući)

Za truffle fil je potrebno:

* 2,5 šalice (oko 6,25 dcl) slatkog vrhnja (vrhnja za šlag)
* 425 g čokolade za kuhanje iskidane na komadiće

Za ukrasiti:

* kakao u prahu i
* šećer u prahu

Postupak:

1. Ukljućiti pećnicu na 220°C i pripremiti kalup za tortu (promjera 23 cm) tj. podmazati ga i obložiti pek paprirom
2. Jaja i šećer mutiti iznad pare da se dobije kremasta masa
3. Skinuti s pare pa lagano žlicom umiješati mješavinu kakaa, brašna i praška za pecivo te uliti u pripremljeni kalup za tortu
4. Peći 7 - 10 minuta
5. Pečen kolač izvaditi iz kalupa, ohladiti ga.
6. Oprati i osušiti kalup i prebaciti u njega ohlađeni kolač
7. Pomiješati kavu i konjak te četkicom navlažiti kolač
8. Za pripremanje fila je potrebno istrganu čokoladu lagano rastopiti u zdjeli iznad pare. Ostaviti je da se ohladi.
9. Za to vrijeme umutiti slatko vrhnje, dodati mu ohlađenu rastopljenu čokoladu, lagano žlicom izmješati pa izliti preko podloge u pripremljenom kalupu
10. Ostavite hladiti do posluživanja.

Čak sam se potrudila i ukrasiti je isto onako kako je ukrašena na slici u dotičnoj kuharici:

1. Još u kalupu sam tortu posula kakaom u prahu
2. Postavila sam trake od papira pa sam lagano posula šećerom u prahu.
3. Dignem trake i voila:

- Sent using Google Toolbar"

SocialTwist Tell-a-FriendBookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...