subota, 4. kolovoza 2012.

Voće i povrće: Torta od naranče i čokolade

Voće i povrće: Torta od naranče i čokolade

Torta od naranče i čokolade


Kako se ovo ljeto ne bi pretvorilo u niz kukanja na vrućinu i komarce odlučila sam se primiti posla i ispeći neki kolač. Pošto je ista opasnost prijetila i ovom blogu morala sam se primiti i fotoaparata. Uostalom bilo bi i vrijeme da vas počastim nečim slasnim i masnim pa koliko god se vrijeme inatilo.


E pa nadam se da volite kombinaciju čokolade i naranče.


Kombinacija tamne čokolade i naranče je jedna od onih koju ili obožavate ili ne podnosite, s tom kombinacijom kao da nema sredine. Ja spadam u skupinu ovih koji je obožavaju pa nije ni čudno da sam se na prvi pogleda zaljubila u ovu tortu kad sam je ugledala u zadnjem broju časopisa Iće&Piće.


Ovaj recept su predstavili vlasnici poznate zagrebačke slastičarnice „Čokolada“.
Iako mi je apsolutno sve što su podijelili s nama izgledalo više nego ukusno ova torta mi nije izlazila iz glave.
I eto jučer sam je napravila i mogu vam reći da je fina i sočna. Jedino recept napisan u Iću&Piću je bio nešto štur pa sam ja to sve pretumbala po svome, nešto malo izmijenila i dobila ovo što vidite na slikama.


Rekla bi da je ovo kombinacija okusa za odrasle, ali na moje iznenađenje i klincima se svidjela.

Kao što vidite nisam pretjerano rječita u zadnje vrijeme, ali to je zbog vrućine, ne radi mi nešto mozak.

I tako ja opet kukam… :)



SASTOJCI
2 naranče
8 jaja (odvojeni bjelanjci i žumanjci)
200 g šećera
250 g mljevenih badema
150 g tamne čokolade, otopljene
prstohvat soli

za glazuru
150 g tamne čokolade
1 žlica maslaca

POSTUPAK
  • Naranče dobro operite pa ih stavite kuhati u puno hladne vode. Kad zakuhaju prolijte vodu, dodajte novu vodu i nastavite kuhati dok nisu jako mekane, nekih petnaestak minuta. 
  • Kuhane naranče prebacite u blender i sameljite ih u kašu. 
  • Bjelanjke istucite u čvrst snijeg uz dodatak prstohvata soli. 
  • Žumanjke pjenasto miješajte sa šećerom dok ne postanu svijetla i pjenasta. 
  • Dodajte im otopljenu čokoladu, bademe i mljevenu naranču. Sve dobro izmiješajte da se sastojci prožmu pa na kraju lagano umiješajte i tučene bjelanjke. 
  • Pripremljenu smjesu izlijte u kalup promjera 25 cm obložen papirom za pečenje i pecite u prethodno zagrijanoj pećnici pri 180 stupnjeva, 45 minuta. 
za glazuru
  • Nad laganom vatrom otopite čokoladu uz dodatak maslaca. 
  • Pripremljenom čokoladom premažite pečenu tortu. 
  • Po želji tortu još možete ukrasiti kriškama naranče.

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...