petak, 2. studenoga 2012.

Knedle sa pekmezom od marelica

KNEDLE SA PEKMEZOM OD MARELICA

Mojito sto ga je ovo vrelo ljeto slagala moja najstarija kcerka je pomagao uvelike da izdrzim u sauni od moje kuhinje.
Naravno u sredini ljeta nisam nasla vremena napisati post,al imam slike,pa sada pisem o mojitu i knedlama!
VIVA MOJITO s nanom iz vrta koju je lijepo njegovao i uzgojio moj suprug!!
Shvatila sam da mi mojito uopce nije pravi i po gustu ako nema dvije slamke,i to ove velike!!
Meni su gnedle zakon,a vise ih volim sa pekmezom,naravno od mojih marelica ,domacim!

Jednostavno i predivno jelo,meni knedle mogu bit i glavno jelo i desert!
SASTOJCI:

tijesto

  1. oko kilo kuvanih kumpira
  2. brasna koliko upije
  3. 2 velika jaja
  4. zlicu masla
  5. soli

nadjev:

domaci pekmez od marelica s velikim komadima voca


preljev:

100 grama prezle
4-6 zlica ulja
1 zlica masla
secera po zelji





Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...