nedjelja, 1. veljače 2015.

MOJE BUHTLE-TRADICIONALNE JEDNOSTAVNE BUHTLE!


MOJE BUHTLE U SLICI I RIJECI

tradicionalni recept,rahle,socne,mekane,mirisne domace buhtle

Svi mi govore,da je fotkica najvaznija kod pisanja uputa za kolace,vjerujem da je to istina,no ja sam samo obicna domacica koja vecinu vremena provodi u kuhinji i nemam svremena se posvetiti fotkanju!Zato se nadam da Vam nece lose fotkice unistiti opci dojam uspjesnog recepta !
 SASTOJCI

tijesto
  1. 2 zumanjca
  2. 500 grama brasna
  3. korica jedne narance
  4. sok narance
  5. 5 jusnih zlica secera
  6. vanilija secer
  7. 2 jusne zlice suhog kvasca
  8. 1 dcl ulja
  9. 1 dcl toplog mlijeka
  10. malo soli
 PRIPREMA

  • Najvaznije je da svi sastojci za tijesto budu topli,jer se buhtle bas moraju dobro dignuti.
  • dakle u posudu stavimo ugrijano brasno 
  • u brasno umijesamo suhe sastojke
  • dodamo zumanjca
  • te toplo mlijeko i topli sok od narance
  • zamijesamo,ako treba dodamo jos malo brasna
  • tijesto dobro razraditi,nek bude jako mekano
  • ostaviti na toplom da se dize
 dignuto tijesto prepoloviti i lazanjurom razvuci polovice...stavljati nadjev i rolati!
 evo ovdje se dobro vidi kako ja to radim
 zarolano tijesto rezati i slagati na masni papir u skravadu!
 evo ih slozene i sad se trebaju dizati
 kako vidite nakon jedno sat vremena su se jako lijepo digle
 sad ih premazati jajem i staviti peci na lagano,u ugrijanu pecnicu na oko 150 jdno 40 minuta
 Ovako izgledaju tek pecene
 pospem ih staub secerom dok su vruce



 

3 komentara:

Unknown kaže...

na zanimljiv način ih ti praviš. ja ih režem na kvadratiće, punim, savijam tijesto i slažem u tepsiju. ovo mi je baš dobra fora!

Anonimno kaže...

eeee hvala ti Snjezo,ja sam to onako usput pokupila..i nekako ide brzo,nema problema sa filom..

Nina kaže...

ja ih pravim kako Snježa kaže, ali ovo mi se čini vrlo zanimljivo i brže pa ću to prisvojiti :)

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...