utorak, 6. studenoga 2012.

PIVSKO TIJESTO ZA KOLACE-RUZICE OD PIVSKOG TIJESTA SA KOKOSOM

RUZICE OD PIVSKOG TIJESTA SA KOKOSOM

 Ja muku mucim sa prilagodjavanjem recepata za kolace mojim ukucanima,suprug nesmije zumanjca,tata ni masno ni zumanjca,ni orahe i jos mnogo toga...
Pivsko tijesto mi je super,lagano je,ukusno i lijepo u slatkoj i slanoj varijanti.
OSNOVNI RECEPT ZA PIVSKO TIJESTO


1 kg brašna
malo soli
Pola litre ulja
3 dcl piva
1 prašak za pecivo
Umijesiti tijesto i staviti ga u frižider na 2 sata!
Ako zelimo slatko tijesto dodati nekoliko zlica secera !!

 RUZICE OD KOKOSA S PIVSKIM TJESTOM

NARAVNO ZA RUZICE SAM NAPRAVILA SLATKO PIVSKO TIJESTO.
Odstajalo je u frizideru dok sam ja pripremala rucak,i kad sam uhvatila vremena samo sam ga razvukla i napunila filom od kokosa i cokolade!
 Filovanje:
smijesa
  • 200 grama kokos brasna
  • 100 grama cokolade za kuhanje
  • 4 zlice secera
  • 2 dcl vrelog mlijeka
 priprema:
tijesto razvuci,kokos ,secer i razlomljenu cokoladu preliti vrelim mlijekom,zamjesati,staviti preko razvucenog tijesta,zarolati,rezati komade prst debljine,slagati na lice na masni papir,peci u ugrijanoj pecnici,ne prejakoj vatri oko 170 stupnjeva jedno pola sata.




Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...