četvrtak, 18. kolovoza 2016.

MA:Toni restoran na Bacama-Split

E danas kad sam cvrsto odlucila napisat par rijeci o ovom odnedavno popularnom konobi restoranu na splitskim bacama,pokraj ostarije Vidjakovi a na Perivoju brace Kaliterna,zeza me internetska veza,kucna bezicna a sve sto sam napisala preko aplikacije na mobicu jednostavno nece da se da objaviti.No nisam ja zanista splicanka,sad je ovo iak dispet,objavit cu pa ud puklo da puklo..makar ovako..idemo



To je to pivo koje mi uopce nije leglo,a nije bilo ni dovoljno rashladjeno..no to sam sama izabrala i tko mi je kriv!
Dio jelovnika da vidite stalnu ponudu koja je na dobrom tragu da ponudi tradiciju splitske tezacke kuhinje sirem pucanstvu!

Ovako ovo je jelo s dnevnog menua,ovo su teleci medaljoni koji su nazalost bili prepresuhi,a prilog od neke zelene tjestenine,koja kao i nije tjestenina je bio nejestiv
Sad ovo je slika latezine s grila,latezina je prsna zljezda najbolja od teleta.no priprema prejednostavna,zacinjeno nikako,dobro pogledajte sufigane gljive,e pa meni se pare ko iz konzerve,a ako je tako to je tragicno!
Ponavljam konoba ima neku prolaznu ocjenu,no nije ni blizu kvalitetnoj hrani koja bi odusevila nasa nepca.
Triba ulozit jos truda!
Mozda ce zimi bit bolje!
Provjerit cu pa ponovno pisati!
Puno Vas lippo pozdravlja Vasa blogerica od davne 2005
Silvana

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...