ponedjeljak, 31. prosinca 2007.

Vecera za docek Nove Godine-crni i bili rizot


Sad je pet sati poslijepodne,noc je vec pala a ja se malo odmaram uz svoj blog!Koliko sam shvatila iz price mojih iz obitelji vecina njih ce docekati Novu izvan kuce!Ove godine je izgleda popularan restoran u Dugopolju ,pa ce vecina tamo!Ja i moj muzic cemo se provesti kod kuce s nasim najdrazim unucima!Spiza nije preobilna ali mi je volimo!Radim crni rizot od sipe i bili rizot od bakalara!Iako mislim da bas svi znaju napravit ove rizote za nove kuharice cu ih napisati ukratko!



CRNI RIZOT


Portebno je za 6 osoba:

  1. 1 kg mlade,svjeze sipe
  2. 3 glavice kapule
  3. nasjeckani luk i petrusimul
  4. maslinovo ulje,sol,papar
  5. dec crnog vina ili proseka
  6. 3 salice od caja rize okruglog zrna
  7. zlicica masla
  8. crnilo izvdit kad cistimo sipu*kesica sa crnilom se vidi prostim okom*


Priprema:


Na maslinovom ulju zazutit isjeckanu kapulu/vise gusit nego zutit/
  1. dodat narezanu sipu i mijesat na laganoj vatri da pocme puckat
  2. sad sve zalit crnim vinom i malo vode
  3. dodat soli i malo papra
  4. kuhat na laganoj vatri
  5. sad opet dodat malo soli/moze bit malo slanije jer dodajemo rizu/
  6. stavit nasjeckani bijeli luk/cesnjak/ i persin
  7. malo promijesati i lagano prokuhati
  8. kad je sipa omeksala dodati rizu,mijesati na vatri oko 5 min i zatim dodati riblji temeljac ili vodu*bolje je ako imamo temeljac/
  9. paziti da riza ne bude prekuhana ili pre gusta,bolje je malo rijedje*
  10. iskljuciti vatru,dodati zlicicu masla i poklopiti.Servirati za desetak minuta

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...