nedjelja, 7. rujna 2008.

IN MEMORIAM DINO DVORNIK

DINO DVORNIK 1964-2008


dino dvornik

Datum rođenja: 20. kolovoza 1964.
Mjesto rođenja: Split

Biografija

Dino Dvornik je poznati hrvatski pjevač, kršten pod imenom Miljenko Dvornik, sin poznatog hrvatskog glumca Borisa Dvornika.

Glumio je u seriji "Naše malo misto" a nakon toga u jos nekoliko dječjih filmova i serija. Pohađao je muzičku školu od koje je kasnije odustao. Sa 17 godina sa bratom Dejanom osniva band "Kineski zid". Sa tim bandom snima ploču koja je bila prva funky ploča u hrvatskoj diskografiji. 1988. godine Dino je debitirao na Zagreb-festu sa pjesmom "Tebi pripadam" i osvojio nagradu za najboljeg debitanta. 1996. godine osvaja Porina za pjesmu "Afrika. 1997. godine dobiva Porina za album "Enfant terrible". 1998. godine dobiva Porina za album "Vidi ove pisme" kao najbolji kompilacijski album.

Oženio se sa Danijelom Kuljiš s kojom ima kćer Ellu Dvornik. Početkom devedesetih imao je velikih problema sa drogom.

U 45. godini života dana 7. rujna 2008. godine oko podneva je iznenada preminuo u svome stanu u Splitu. Više...

Albumi

Dino Dvornik
Kreativni nered
Priroda i društvo

Enfant Terrible
1. Ella
2. Jebe mi se
3. Điha, điha
4. Fjaka
5. Peti element
6. Žigolo
7. Africa
8. Noćas
9. Najviše kriv sam ja
10. Bye, bye
11. Gad
12. Male noćne orgulje na plin
13. La baraka blues
14. Libido


Big Mamma
1. Što volim dan kad je bezbrižan
2. Plastika
3. Stojadin
4. Ti si ta
5. Cvita
6. Big mamma
7. To mi radi
8. Ča, ča, ča
9. Stroga teta
10. Vjenčanje


Svicky

1. Ritam moj
2. Mala je avion
3. Ljubav osjećam
4. Telefon
5. Probaj sve
6. Ne znam kome pripadam
7. Karamba
8. Ne okreći se sine
9. Život moj
10. Sve što imam to si ti

1 komentar:

dokolica kaže...

Mali ispravak. Umro je u svom stanu u Zagrebu a ne u Splitu!

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...