srijeda, 1. rujna 2010.

Pita od sira i visanja

Evo ,napokon,i ja se javljam novim postom.Svi koji me znaju prepoznaju to kao predznak pocetka kraja ljeta i kupanja!
Istina i ljeti ja svaki ili svaki drugi dan pecem kolace al cim zahladi ja postanem jos vrijednija!
Drage moje domacice,a sve smo mi domacice danas vam predstavljam ovaj jednostavan a tako dobar kolac od sira i visanja!


SASTOJCI:

Za tijesto
  • 300 grama brasna tip 550
  • mala zlicica soli
  • 4 jusne zlice secera
  • 1 vanilij secer
  • prasak za pecivo
  • 1 dcl pive
  • 1 dcl biljnog ulja
sve sastojke dobro zamijesati,mijesiti dok nedobijemo jednolicnu masu,ostaviti da malo odlezi,razvaljati i staviti u tepsiju /zamascenu ili masni papir/

nadijev od sira:
  • pola kile svijezeg sira
  • 2 jaja
  • prasak za pecivo
  • zlicica soli
  • 5 zlica secera
nadijev lagano izmijesati i stavitio na pripremljeno tijesto

nadijev od visanja:

svijeze visnje/oko pola kg/ odkostiti ili upotrebiti zaledjene 450 grama
.po zelji ih lagano zaseceriti i posloziti po nadijevu od sira.

Peci u ugrijanoj pecnici na 180 stupnjeva oko 40 min.
Ohladiti i posluziti!
Dodaj naslov
Uslast prijatelji!






SocialTwist Tell-a-Friend Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...