utorak, 20. ožujka 2012.

Barsunasto zelena torta

BARŠUNASTO ZELENA TORTA

Neobicna,oredivna zelena boja bisknita koja se predobro stopi sa sasvim bjelom vanilija kremom daje posebnu finocu i ljepotu svakom svecanom trenutku.
Posebno rado je moji prijatelji imaju za dan Svetog Patrika,jer zelena boja je zastitna boja Irske.
No torta nije irska,torta je moj recept,a svi koji me poznaju znaju da rado eksperimentiram s bojama i okusima.
Jako volim pistacio i on me je inspirirao za izradu ove torte...mjesavina pistacia,kokosa i sirupa od mente daje prefin okus samom biskvitu,a bijela vanilij krema je u svemu dopunjava.


Na slikama mozete vidjeti tijek stvaranja torte.

Osnova za biskvit su jaja,maslo ,pistacio,kokos i sirup mente/domaci/


Krema je bijela vanilija krema.



Tortu ukrasite po zelji.

Potpuni recept necu napisati,ipak nekemale tajne moram sacuvati za svoju djecu.
Uz to jako sam zalosna precestom kradjom recepata.
Naravno moji dobri prijatelji,stalni posjetitelji bloga mogu ostaviti komentar ako zele recept i ja cu im ga poslati.



Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...