četvrtak, 23. veljače 2012.

TORTA LUKRECIJA

TORTA LUKRECIJA

Mala Princeza Lukrecija dosla je na svijet 15.veljace,a sutra je ocekujemo kod kuce.Slatkica se rodila mjesec dana prije termina i par dana je duze bila u rodilistu.Danas sam je po prvi puta drzala u narucju i jos sam pod snaznim dojmom prvog dodira moje male slatke mirisljave,najljepse unucice.Naravno sijecam se dana kad sam drzala svoju djecu i prva dva unuka,no proslo je dosta vremena od kad nismo imali malu bebicu u obitelji!
Ne samo ja,vec je cijela obitelj ushicena i sretna blagoslovom dolaska na svijet jos jednog clana obitelji.
Zeljela sam joj pokloniti nesto sasvim posebno pa sam vec dugo mozgala o torti koja bi se zvala njenim imenom,i ciji recept je u cijelosti originalan i odista posvecen Lukreciji!
Evo torta je gotova,sutra cemo je isprobati kad Lukrecija dodje kuci.
Recept je u potpunosti slozen po mojoj ideji i moj je poklon Lukreciji.

SASTOJCI:/za tijesto/

  1. 6 cijelih velikih jaja
  2. 4 zlice ostrog brasna
  3. 2 stange cokolade za kuhanje/kras/
  4. 8 zlica secera
  5. pola case soka od narance
  6. naribana kora narance i limuna
  7. 300 grama mljevenog oraha
  8. vanilij secer
  9. prasak za pecivo
  10. prstohvat soli
za kremu:
  1. pola litre mlijeka + 1,5 dcl
  2. 2 stange cokolade za kuhanje
  3. 3 cijela jaja
  4. 4 zlice ostrog brasna
  5. 6 zlica secera
  6. 200 grama mljevenog oraha
  7. naribana korica limuna
  8. 250 grama maslaca
  9. 200 grama secera u prahu 
za ukrasavanje:
  • pola litre vrhnja za slag
  • krupno naribana cokolada
  • zlica mermelade od sipka

PRIPREMA:

biskvit:

  • odvojiti bjelanjce/sobne temperature/ i dobro tuci s malo soli.
  • U drugu posudu tuci zumanjca s secerom,kad su kremasti dodati ostale sastojke te brasno i prasak za pecivo.
  • Na kraju umijesati pola tucenog bjelanjca,izmijesati i sasvim na kraju dodati drugu polovinu bjelanjca i sasvim lagano promijesati.
  • Preliti u kalup
  • Peci na 180 stupnjeva oko 40 min.
krema:

Pola litre mlijeka staviti kuhati,a u drugu posudu staviti jaja,secer,koricu limuna,cokoladu,dobro zamijesati ,dodati ostro brasno i opet mijesati.uz dodatak 1,5 dl mlijeka,dobije se jednolicna zitka smijesa koju dodamo u uskuhalo mlijeko i mijesamo na laganoj vatri dok se sasvim ne stisne.
Ohladiti,dodati mljevene orahe i na kraju tuceni maslac s secerom u prahu.

Ohladjeni biskvit prerezati,preliti sokom od narance,puniti kremom,zadnji list premazati mermeladom pa ostatkom kreme.
Istuci slag,prekriti tortu,malo ukrasiti i posuti krupno ribanom cokoladom.
Staviti da preko noci odlezi u hladnjaku.

2 komentara:

Steve niklas kaže...

nice blog checkout mine on

http://www.onjokes.blogspot.com

feel free to leave a comment

Steve niklas kaže...

nice blog checkout mine on

http://www.onjokes.blogspot.com

feel free to leave a comment

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...