srijeda, 8. veljače 2012.

ORASI-tope se u ustima!!





Dok moj suprug na ulici cisti led i snijeg,ja ovih snijeznih i ledenih daba jos vise uzivam u kuhinji.
Kad ovako stisne zima nema lijepseg od kuce koja mirise na tek peceni kruh i kolace.
Ves dugo nisam radila orahe i sasvim slucajno sam ih se sjatila.
Napravila sam samo jednu dozu ,pa dok sam ja sjela napisat ovaj recept vec se sve pojelo.
Obecala sam kasnije napravit jos bar dvije doze.
Da bi orahe mogao jest i moj suprug ja sam ih iznimno napravila od mljevenih badema.
U tijesto i onako neidu jaja ,pa iako imaju nesto masnoce vise, ipak ih mogu jest svi koji imaju problema sa zuci!
ORASI:


Sastojci

  • Tijesto

  •  30 dag pšeničnog brašna /pola ostrog pola bijelog/
  •  15 dag mljevenih oraha/ja sam orahe zamijenila bademima/
  •  10 dag šećera
  •  2 žlice čokolade u prahu ili kakaa
  •  25 dag masla ili margarina
  •   kora naranče  
  •   malo soli 

  • Krema

  •  7 dag mljevenih oraha/i ovdje sam orahe zamijenila bademima/
  •  5 dag šećera u prahu
  •  1 žlica kakaa ili čokolade u prahu
  •  1 žlica ruma/ja sam stavila zlicu maraskina
  •  malo mlijeka
PRIPREMA:






Priprema je lagana,sve sastojke izmijesati i napraviti cvrsto tijesto.Kad je gotovo ostaviti ga odlezati u frizideru oko sat vremena.S malom zlicicom raditi oblik oraha i naslagati ga na tepsiju,Peci na oko 180 stupnjeva jedno 15-20 minuta.Nek se osuse .Ohladiti ih i spajati kremom napravljenom od mljevenih oraha ili badema .
Krema se lako radi samo sve sastojke prelijemo vrelim mlijekom.
Ohladiti i posluziti,
Predobri su!! 
 


2 komentara:

Unknown kaže...

Imaš pravo,stvarno su predobri!

Anonimno kaže...

Snjezo draga,neces virovat da sam ih ja sama od jucer uspila maznit 15 komada!Ovo je prvi put da sam ih radila sa bademima i mogu ti rec da su mi jos i bolji nego sa orasima.

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...