utorak, 7. listopada 2008.

Sve recepti moje predivne kcerke

2008. kolovoz 12

Prvo kulinarsko natjecanje - krumpir

Nedavno je monsoon s bloga dalmacija down under došla na ideju da nas par s kulinarskim blogovima napravimo malo natjecanje u kuhanju na zadanu temu. Ideja me oduševila i objeručke sam prihvatila izazov. Evo mog skromnog doprinosa prvoj rundi natjecanja.
Tema koju je za ovaj mjesec odabrala monsoon je krumpir.
Krumpir koji je prehranio europsku sirotinju, koji je danas sve prisutan i može se pripremati na tisuće načina u slanim i slatkim varijantama kao samostalno jelo ili prilog. Ideja za jela s krumpirom sam imala bezbroj od njoka ili prženih okruglica do složenaca no ipak s
am se odlučila za onu „manje je više“ i napravila ovaj vrlo jednostavan, a ipak vrlo ukusan recept.

Krumpir u košuljici

SASTOJCI
4 krumpira
(ne prevelika i približno iste veličine)
100 g luka
50 g pancete
4 kriške sira ementalera
kajenski papar
sol
maslinovo ulje
aluminijska folija





POSTUPAK

  1. Krumpire ogulite, operite i osušite.
  2. Svaki krumpir po dužini zarežite vodoravnim rezovima tako da pri dnu ostane spojen.
  3. Luk i pancetu sitno nasjeckajte (ja sam ih nasjeckala u električnoj sjeckalici).
  4. Pripremljenom smjesom od luka i pancete pomoću noža punite proreze na krumpiru.
  5. Krumpir još malo posolite ovisno o slanoći pancete.
  6. Aluminijsku foliju izrežite na 4 kvadrata te svaki premažite maslinovim uljem.
  7. Stavite krumpire na foliju i svaki dobro zamotajte.
    Pecite krumpire u foliji u dobro zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva oko sat vremena.
  8. Ementaler izrežite na trakice.
  9. Izvadite krumpir iz pećnice. Na foliji zarežite križ i rastvorite je.
  10. Obložite svaki krumpir trakicama sira i posipajte s malo kajenskog papra.
  11. Vratite krumpire u pećnicu na još desetak minuta da se sir zapeče.

NAPOMENA

Ovaj recept je preuzet iz Enciklopedije mediteranske kuhinje 10 „Povrće i prilozi“ ali je doživio par mojih promjena.

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...