srijeda, 26. ožujka 2008.

NAJBOLJI RECEPT ZA ORAHNJAČU I MAKOVNJAČU STARI POST

tek ispecena orahnjaca-split.ozujak ,2008
ma aparat mi je pokvaren,pa su i slike lose ali orahnjaca je uspila
ma iako slika nije najbolja,sirnice su fantasticne
evo,kako vidite-sirnice-pince-su uspile!HURA!
Uskrs je prosao,lijepo smo ga proveli!
Janjetina je bila super,pekla sam janjetinu i 1 cijelu koku,jer mi unuci bas ne vole janjetinu!
Juhica janjeca je bila super-sve je bilo bas dobro ali...sa kolacima smo imali katastrofu!
Najprije orahnjaca,makovnjaca,kokosovnjaca-pisem sve skupa-jer je tijesto isto!
Dakle,glupi kvas ,onaj svjezi digo i nije bio bas svjezi di-go kvasac,pa se nista nije tijesto diglo!
Dakle,ne sijecam se da kad mi se zadnji put dogodilo da za Blagdane nemam lijepih tradicionalnih kolaca!
Bila sam stvarno ljuta i bila bih najradije odmah sve bacila,nesto smo malo i pojeli,a danas sam sve itnila u kontejner!

Danas sam odlucila sve iznova-Dube je otisla kupit sve sastojke!
Ja sam dobro ugrijala cijeli stan!
Raspalila sam grijanje na najjace-ala cu platit jos i to-loz ulje je strasno poskupilo!
Vise nemam ideju nas to bih se grijala-sad nisu rijsenje ni solarne celije kad i uz njih treba jos bar jedan izvor energije!

Sta je tu je sad sam ja zadovoljna!
Sirnice su SUPER ispale!
Orahnjaca je isto predobra!
Odmah smo navalili,ko izgladnjele usi!
One kupovne sirnice i orahnjace nisu ni sijena domacim!
Evo samo da prebacim sve slike pa cu ih podijeliti s vama!

Recept je isti kao i prosle godine,ali posto Blogger brise sve redom blogove koji mu se ucinu nezanimljivim lako moguce da i ovog izbrisu!

Dok ne predjem na drugog provajdera morat cu patiti ovdje na Blogger-u


SIRNICE

Sastojci:/za moju obitelj -nas je puno i slatkorani smo/

  • 2 kg brasna za dizana tijesta
  • 1 cijelo maslo + 2 dcl suncokretovog ulja
  • 10 jaja /8 zumanjaca + 2 cijela
  • 1 kg naranci sok + korica naribana
  • 2 limuna samo korica naribana
  • 60 dkg secera
  • 6 kocki di-go kvasca/gledajte datum da je svijez/
  • zlicica najmanja soli
  • malo extrakta kruskovca i mirisa ruzinih latica ili ako ste u splitu mjesavinu mirisa za sirnice
  • najvaznije je sve sastojke ugrijati-hladni sastojci=neuspijele sirnice

Priprema.

  1. Najprije dignut razmuceni kvas
  2. brasno prosijati i staviti u veliku posudu
  3. dodati sol i secer te promijesati
  4. sad staviti jaja ,maslac i ulje
  5. dodati topli sok od naranci u koji smo zamijesali mirise
  6. uliti dignuti kvas i zamijesati
  7. najprije malo promijesajte drvenom zlicom a zatim dobro rukama
  8. dobro razradjeno tijesto ostaviti da se dize na toplom
  9. dignuto tijesto premijesiti
  10. napraviti loptice i pustiti ih da dostignu dvostruku velicinu
  11. lagano ih razrezati na kriz,premazati jajem,posuti secerom u kocki
  12. peci na lagano oko 45 min.
  13. nikako ne stavljati peciciu na visoku temperaturu-kod moje pecnice je idealno 150-160 stupnjeva
PS:Slike su kod Dube i ona ce ihsutra stavit!

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...