utorak, 12. listopada 2010.

MARCIPAN kolac


E pa ovaj sam recept pitala godinama svih koje sam poznavala,al nitko da shvati koji to ja bosanski kolac zelim radit i sad slucajno nadjoh ga na blogu VRTALJICA/dole je link/
Sutra cu ga odmah napravit pa da vidim sta ce moji decki rec!

 "Marcipan
Pojma nemam zašto se ovaj kolač zove ovako. Nema nikakve veze s marcipan smjesom, ne pravi se čak ni od bajama. To je jedan stari kolač koji je moja sestra dobila od svoje prijateljice Zeničanke, pa mogu reći da se Konjicem proširio a da mu je podrijeklo Zenica:)))
Jednostavan, ukusan, dosta sladak i masan kolač. Tko to ne voli može slobodno preskočiti ili smanjiti šećer. Ja ga pravim samo kada zahladi i spada u grupu tzv. zimskih kolača. Kada mi dođe i ja smanjim šećer i ulje a nekada ne!
Original recept:

* 3 jaja
* 6 fildžana (malih šalica za crnu kavu) šećera
* 3 fildžana ulja
* 5 fildžana brašna
* 4 fildžana mlijeka
* 2 fildžana mljevenih oraha
* 1/2 praška za pecivo

Umutiti jaja sa šećerom, dodati ulje, mlijeko te pomiješane brašno, orahe i p.z.p. Sve raditi mikserom!
Izliti u podmazan i pobrašnjen pleh te peći oko 25 minuta na 200°C.
Pečen kolač prohalditi i preliti glazurom koju napraviti od:

* 16 žlica šećera i
* 6 žlica vode prokuhati pa dodati:
* 1/2 maslaca
* 5 fildžana mljevenih oraha i
* 10 dag čokolade za kuhanje

Još malo kuhati dok se sve ne sjedini (oko 1 mnute).

Eh, ovoga puta sam smanjila šećer pa sam u samo tijesto stavila 4 male šalice od crne kave (nemam fildžana) a u glazuru sam stavila 10 žlica šećera.
I još nešto: Kolač se može praviti u plehu od elektr. špahera (33 cm x 30 cm) ali sam ja ovaj put stavla u 23 cm x 38 cm.

- Sent using Google Toolbar"

Voli Vas Silvana!Silvana, with Love!Photobucket
Bookmark and Share
Bookmark and Share

2 komentara:

Snježa kaže...

I, šta kažu dečki? Pozdrav!

Nale kaže...

Probala sam ovaj kolač prošle godine i mogu reći da sam se stvarno lepo iznenadila... Utiske sam javila Sneški na Coolki. Od tada ga pravim ali u toku zime, kao i Vi. Smanjila sam šećer za glazuru i odlično je, mmmm

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...