subota, 23. listopada 2010.

Krumpirusa-Pita od kumpira

Evo subota je osvanula osuncana,lijepo je tiho,bez vjetra,cak nema ni povijetarca.

Kako subotom Zvoncic ima sate engleskog jezika od jutra parlamo engleski a ja sam pola sata prosetala po Solinu,uz rijeku Jadro i evo par slicica da vam docaram atmosferu,prava bajka.
Kad je dan ko danas onda se u meni probudi ljubav spram jeseni....ovo jest jesen kakvu volim,topla,mirna bogata plodovima.
A kod kuce je montiran novi kamin i red je da se isproba....





Eto sad kad sam malo opisala atmosferu ove subote ,mozemo i o hrani,veliki lonac blitve sam skuhala za supruga,decki su dobili pizzu sa tri vrste sira i coca.colu ,a moji roditelji i ja smo se pocastili pitom od kumpira-popularnom kumirusom.
Kako je poznato,ja nisam bosanka pa i nisam expert u pripravljanju pita al mislim da mi krumpirusa lezi.
Evo recepta kako me je naucila moja prijateljica/jos iz skolskih klupa,sarajka.
KORE:
Radim ih tradicionalno,od bijelog brasna,soli,vode koliko upije,zlice jabucnog octa i malo ulja za premazat.
Zamijesim meko tijesto,pustim ga da odstoji i onda valjam onako katkad tanje,katkad deblje.

NADIJEV:

Ocistim kumpire,naribam ih ,dodam naribanu kapulu/crveni luk/zasolim,pouljim,poparim po zelji moze i zlicica vegete!

PRIPREMA:

Na razvaljane kore stavim nadijev,zarolam,premazem uljem i stavim pec u ugrijanu pecnicu dok ne poprimi zlatnozutu boju.
Pecene zalijem juhicom i pustim jos odstajati.
Sluzimo je toplu s ajvarom a neki vole i s vrhnjem-




Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...