utorak, 21. prosinca 2010.

keksi-cookies





It's been five years since the first published post on my blog!

For the blog, very nice anniversary.

The beginning was a little awkward, I was learning every day something new ...

The first posts were about Split the old kitchen ... 2007 as a blogger is doing a great modification and thereby accidentally deleted over 150 of my favorite recipes.

2007 years, and I thought that I would not write a blog, but behold I opened the field, slowly began to write again ... and now here I am with you, my faithful readers .. because it's not you, my readers all this work would not have any sense.

Days are celebrations, gift giving, so I decided to give / though I think most of you do not read what I write in the introduction / I hope you will read this and win a basket full of Christmas cookies, of course, made my hands.


The rule is simple, leave a comment and share with us your favorite recipe for Christmas cakes!


We play from now till 27.12.2010.

Winner of the Croatian gets the basket of cookies, a gift to all the other surprises!

Postscript I wonder whether anyone read this.


STATS OF THIS BLOG:



Today's page view

1.243

Page views yesterday

1.263

Showing page last month

27.622





Prošlo je pet godina od prvog objavljenog posta na mom blogu!
Za blog,sasvim lijep jubilej.
Pocetak je bio malo nespretan,svakim danom sam ucila nesto novo...
Prvi postovi su bili o splitskoj staroj kuhinji...2007 god blogger je radio veliku preinaku i pritom greskom obrisao preko 150 mojih omiljenih recepata.
Te 2007 godine sam mislila da vise nikad necu pisati blog,al eto otvorila sam domenu,polako ponovno pocela pisati...i sad sam ovdje sa Vama,mojim vjernim citateljima..jer da nije Vas,mojih citatelja cijeli ovaj posao nebi imao nikakvog smisla.
Dani su veselja,darivanja pa sam i ja odlucila darivati/iako mislim da vecina vas ne cita sto ja pisem u uvodu/,nadam se da cete ovo procitati i osvojiti punu kosaru bozicnih kolaca,naravno napravljenih mojim rukama.

Pravilo je jednostavno,ostavite komentar i podijelite s nama vas omiljeni recept za bozicne kolace!

Igramo se od danas do 27.12.2010.
Pobijednik iz Hrvatske dobiva kosaru kolaca,a svi ostali dar iznenadjenja!
P.S. Bas me zanima hoce li itko ovo procitati.

STATISTIKA OVOG BLOGA:


Današnji prikaz stranica
1.243
Prikazi stranice jučer
1.263
Prikaz stranica prošli mjesec
27.622

Evo malo slika mojih bozicnih keksica.





















Voli Vas Silvana! Silvana, with Love! Photobucket
Bookmark and Share
Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...