ponedjeljak, 10. siječnja 2011.

Kolac od pure/kukuruzne krupice/

 Evo i par lijepih slika sto mi je poslala moja kcerka,HVALA Andricu!!!




Zanimljiv je ovaj virtualni svijet,svasta se ovdje dogadja pa i kojekakva nestajanja postova na ovom blogu,ja znam,moja obitelj zna a bogme i svi moji vjerni citatelji da sam vec nekoliko puta pisala o ovom jednostavnom i lijepom slatko-slanom kolacu od kukuruzne krupice,pure...al kako je post netragom nestao evo pisem isponova,ponavljanje je majka znanja..pa eto utvrdit cemo znanje...

SASTOJCI:
  • 2 salice kukuruzne krupice
  • 1/2 salice brasna
  • 2 jaja
  • prasak za pecivo
  • sol
  • zlicica secera
  • 1 salica ulja
  • 2 salice mlijeka ili jogurta
  • 1/2 kg mladog sira ili feta sira ili slicnog
PRIPREMA:

Sve sastojke suhe najprije zamijesati,dodati jaja,ulje,uz mijesanje dodavati mlijeko dok nedobijemo smijesu kao za palacinke po gustoci!
Na kraju umijesati sir!
Staviti peci u zagrijanu pecnicu na oko 200 stupnjeva jedno 25 minuta.
Sluziti toplo uz jogurt ili sa salatom!
Jako je ukusno i hladno!!







Voli Vas Silvana! Silvana, with Love! Photobucket
Bookmark and Share
Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...