utorak, 15. rujna 2009.

Umro Patrick Swayze

Tuzna i pretuzna vijest za sve nas koji smo dio zivota proveli uzivajuci uz seriju "Sjever i Jug" te uz njegovu najvecu uspjesnicu "Prljavi Ples",a "Duh" e i to je odista film za sva vremene...necu sad nabrajat filmove,iako je Patrick nedavno rekao "moj rad je moja ostavstina"...eto puno toga bih mogla napisati o uspomenama koje me vezu kad smo moja djeca i ja provodili popodneva gledajuci i uzivajuci u svakom dijelu "Prljavog plesa".
Jednostavno sam tuzna,znam da uspomene lijepe ostaju...al eto saznanje o prolaznosti ljudskoj mi je uvijek tako strana i nemogu je prihvatiti!
Al kazu da zivimo dok nas se sijecaju,a sigurno Patricka necemo zaboraviti,ni ja ni mnogi drugi!

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...