petak, 11. rujna 2009.

IZGUBITE BRZO KILOGRAME-Najpopularnija brza dijeta suncane kalifornije

Dijetu prenosim sa svog Bravenet Bloga!!!!


I ovo je sad popularna dijeta u suncanoj Kaliforniji. Poznato je da zvijezde i zvijezdice cesto moraju brzo izgubiti nekoliko kilograma i onda idu na ovu 3x6 dijetu. U cemu je tajna ove trodevne dijete! Naravno u izgladnjivanju s puno tekucine i vjezbe u obliku dugog hodanja! Treba hodati sto vise i biti na svjezem zraku! Za vrijeme ova 3 dana piti samo vodu s dodatkom C vitamina ili zelenicaj/to je preporuka!/ Sto se jede ova 3 dana! Ne bojte se necete biti sasvim gladni ali bogme ni siti! Pravilo glasi da tokom jednog dana mozete pojesti slijedece: 2 kom. jabuka 4-5 kom mrkvi svjezih 2 tvrdo kuhana jaja 2 kuhana kumpira 1 bananu 2 rajcice 1 glavicu svjeze salate Slobodno mozete sami kombinirati namirnice i vrijeme kad cete grickati! Naravno da ovu dijetu smiju prakticirati samo sasvim zdravi mladi ljudi! Savjetujte se s vasim lijecnikom! Planets Top Blogs
61 total marks.

Posted by jovan:
Ja sam poceo dijetu pre neki dan znaci samo jednom dnevno jedem kao obrok sto se kaze uvece povrce ili voce ujutru nista da li je to dobro?
Saturday, June 28th 2008 @ 5:34 PM
Posted by Ema:
Nikako ne smes propustiti dorucak, ne jedi nista posle 20h i nista ne grickaj izmedju dorucka i rucka;)PIJES DOSTA VODE ILI CAJA... i kreci sesto vise mozes!
Tuesday, July 1st 2008 @ 5:42 AM
Posted by makica:
moram li swe owo da pojedem, uf nisam nawikla owoliko...ewo da formulisem prawopitanje,koliko minimum moram pojesti?:)
Friday, July 18th 2008 @ 1:24 AM
Posted by scorpionm:
Poceo sam da mrsavim.Ova dijeta je dobra. preporucujem je i drugim:-(:-(
Sunday, August 24th 2008 @ 6:56 AM
Posted by diana:
posto radim ceo dan u kancelariu da li je neko pokusao ovu dijetu bez dugog hodanje i kakav je efekt

hvala puno
Monday, August 25th 2008 @ 7:28 AM
Posted by Tijana:
Je li neko isprobao ovu dijetu i da li djeluje? Ja imam oko 3 kg viska i sta mislite hoce li pomoci ova dijeta???:):)Molim vas odgovorite!!!!
Wednesday, September 10th 2008 @ 1:15 PM
Posted by power of 3!:
a ovaaaj...jel smije da se pije kafa bez secera?! i moramo li sve ovo da pojedemo ili je to maximum?
Sunday, October 12th 2008 @ 4:18 PM
Posted by Anonymous:
Zvuci prosto nemoguce....nema sanse da se smrsa 6kg! Nek se javi ako je neko smrsao toliko za 3 dana???:-?
Tuesday, October 21st 2008 @ 7:35 AM
Posted by RS:
Naravno da je ovo nemoguće! Da gladuješ 3 dana, dakle, da tri dana ne jedeš ama baš ništa, već samo piješ vodu, moeš skinuti najviše 3kg! Znači, teorije nema, pa sve da je neznam kakav doktor onaj ko je izmislio.:)
Wednesday, October 22nd 2008 @ 1:40 PM
Posted by sari:
jel ovo stvarno moguce?:-?
Thursday, October 23rd 2008 @ 1:31 PM
Posted by Jacko:
Ja sam smrsala dijetom 'jedem jednom na dan' i to samo rucak ,a posle pijem puno caja... za mesec dana sam smrsala oko 10 kg... al sam i trenirala...
Thursday, October 30th 2008 @ 5:02 AM
Posted by Tanja:
ja cu od ponedeljka pokusati sa ovom dijetom pa sta bude.Ljudi javicu vam drzite mi pesnice...:):)
Thursday, November 6th 2008 @ 6:22 AM
Posted by eldina:
dza sva tri obroka,ada je malo cudnog ukusa ali za ljepotu sve se radi pa i supa od kupusa se jede 7 dana za svaki obrok.istina ziva.jeco jedite kupus supu i ne brinite se za kilograme.nju mozete jesti :P
Monday, December 15th 2008 @ 7:01 AM
Posted by satka:
volim da oslabim jer imam 38g.a teska sam 85kg.aduzina metar i 56 za mene je to previse mek mi bog pomogne da vidim dal mogu da oslabim a za hodanje ja sam uvek u pokretu jer radim.poz kosovka. :-?
Monday, December 22nd 2008 @ 9:39 AM
Posted by andjelka:
Pa je l` je moguce??? Niko nista ne prijavljuje...:(
Sunday, January 4th 2009 @ 11:16 AM
Posted by Camil:
Ja sam smrsao 17 kg za 4 dana .. ovo radi ..
Monday, January 5th 2009 @ 10:29 AM
Posted by Nana:
E i ja se odluci za ovu dijetu... Jer od kad mi mama otvorila restoran ugoji se 8 kg. vec 2 god tako i nikako da se maknu te kile pa bilo kakvu dijetu drzala... mozda ovaj put imam srece :) jer radim u restoranu kao kelner i samo trckaram vamo tamo nadam se da ce uspeti. dakle imam i pauzu koja je 3 sata i u toj pauzi cu da vozim i bicikli i da trcim... od sutra pocinjem i javicu za rezultate. ;) pozzz
Wednesday, January 14th 2009 @ 3:31 PM
Posted by Buba:
Ne mogu da poverujem da ovo moze tako da deluje!! Ali ajd... Ja cu od sutra da pocnem, pa ako ima efekta javljam... A bilo bi super da ima... :) A sto se tice one dijete sa kupus supom - definitivno deluje, ja sam je drzala i za 7 dana skinula 5 kg! :)
Thursday, January 15th 2009 @ 10:32 AM
Posted by ema:
kupus dijeta je uzas iako volim kupus da jedem vec 4 dan mi se gadilo samo da ga pogledam a ne da jedem,uglavnom izdrzala sam 7dana i strogo se pridrzavala i na kraju samo 1 ipo kg, manje.............:(
Sunday, January 25th 2009 @ 4:01 AM
Posted by lala:
i ja sam pocela da drzim dietu ve c pet dana ali jedem tri obroka na vreme i malo a izmedu pijem vodu i caj skinula sam jedno kilo
Wednesday, January 28th 2009 @ 7:36 AM
Posted by ines:
pa ljudi, kakvi su rezultati???:)
Saturday, January 31st 2009 @ 2:13 PM
Posted by Ema:
ma niko nista ne javlja...znaci ovo je samo suplja...:(:P
Sunday, February 1st 2009 @ 10:42 AM
Posted by MAJA:
DELUJE,DELUJE!!! ZAISTA DELUJE!!!:):):):):)
Friday, February 6th 2009 @ 3:34 PM
Posted by MAJA:
STA MISLITE TREBA LI JA DA MRSAWIM,IMAM 18 GOD WISOKA SAM 177,TESKA 65,A OPTERECENA SAM TIME DA IMAM 57!!!??? OD DANAS SAM PONOWO NA DIJETI,AJ NEKO SAMNOM U TANDEMU DA MI BUDE LAKSE???
Friday, February 6th 2009 @ 3:58 PM
Posted by MAJA:
shto mi se jedu palacinke s eurokremom i plazmom :(:(:(...al ne dam se!!!!!!!!!zato stho wredi!!!!!!!!!
Saturday, February 7th 2009 @ 5:35 AM
Posted by iva:
Majo, a koliko od prilike treba da se drzi da bi se skinulo negde oko 7kg...?
Saturday, February 7th 2009 @ 7:23 AM
Posted by MAJA:
pa drzi owu dijetu 4x,tako sto ces posle swakog treceg dana naprawiti 'pauzu'tj normalno doruckuj i rucaj taj dan,a onda nastawi,ako i posle 3x puta smrsas 7 kg,nemoj da prekidas ...
Sunday, February 8th 2009 @ 1:56 AM
Posted by doa!:
od sutra pocinjem sa ovom dijetom,pa me interesuje da ako izgubim 6 kg...hoce li mi se to ponovo vratiti???:-?
Sunday, February 8th 2009 @ 10:27 AM
Posted by miki:
jooooj...ja cu za jedan obrok sve ovo pojesti....posle ima da gladujem ceo dan...smrc....:P
Sunday, February 8th 2009 @ 10:49 AM
Posted by iva:
Hvala Majo!:)
Sunday, February 8th 2009 @ 1:40 PM
Posted by Janja:
zna li neko kako se pravi ta supa od kupusa???i moze li uz nju jos nesto da se jede?
Sunday, February 15th 2009 @ 7:38 AM
Posted by TANJA:
aaaaa :( swasta bi pitala i rekla,al ne mogu owako jawno...:((( ??????
Sunday, February 15th 2009 @ 2:12 PM
Posted by milena:
zelim da mi neko preporuci neku dobru dijetu. Trebam smrsati od 5 do 7 kg.
Wednesday, February 18th 2009 @ 9:54 AM
Posted by Anonymous:
pocni da pijes bozen tablete i da pijes min 2l wode...
Saturday, February 21st 2009 @ 3:58 AM
Posted by SONJA:
DELUJE LI OWA DIJETA ILI NE????????
Saturday, February 21st 2009 @ 4:19 AM
Posted by mina:
covek moze sve jesti ali umereno a da ima idealnu tezinu,kakve dijete kilogrami se posler vrate cim nastavis po starom;)
Sunday, February 22nd 2009 @ 9:48 AM
Posted by lejla:
nemoram li ja ovo sve da pojedem jer je to previse ..hah:o
Saturday, February 28th 2009 @ 10:57 AM
Posted by Anonymous:
joooooj... kriza me hvata...:-? Ali izdrzacu...o:)
Wednesday, March 4th 2009 @ 3:16 AM
Posted by okana:
ako zelite da imate idelnu tezinu ujutro jedi sta ti pada na pamet za rucak pola od onog sto ste do sad jeli a vecera nesme da se uzme posle 6 sati uvece pijte mnogo vise vode i krecite se koliko to mozete ako jedete mnogo hleba to treba da smanite na pola obicno se debljaju oni koji nedorucuju malo tekucine unose tj vodu a veceraju kad im padne na pamet ... ovo sam sama isporbala i nema dijete samo se toga pridrzavajte ...
Monday, March 9th 2009 @ 10:57 PM
Posted by anchy:
LJUDI JEL OVO DOSITA POMAŽE:-?:-?:-?:-?:-?:-?
Wednesday, April 1st 2009 @ 5:56 AM
Posted by ina:
ja sam probala,skinula 1-2 kg za 3 dana,a posle tri dana ponovo sve vratila...:()
Tuesday, April 7th 2009 @ 12:55 PM
Posted by ljutko:
jos 4h imam da izdrzim...i kad budem stala na wagu i ako nisam skinula 6 kg znaci ubicu nekog!!! sto znaci da sam za dz drzala owu dijetu kad niko ne zna da odg da li deluje ili ne!!!!!!!!!!!!!!!!:-(:(:-?:P
Thursday, April 23rd 2009 @ 10:13 AM
Posted by Valery:
ljudi nema panike ja sam bila na dijeti 9 kila tako se zove skinula sam 11 kila i to bez pol muke probajte super dieta:)
Tuesday, April 28th 2009 @ 12:40 PM
Posted by dijeta:
Ova dijeta stvarno dijeluje
Sunday, May 10th 2009 @ 9:52 AM
Posted by leontina:
caoooooo
Thursday, May 14th 2009 @ 8:08 AM
Posted by estrada:
Terán rivera proxeneta tratante de blancas criminal 4876207 acapulco
estrada
Monday, June 1st 2009 @ 6:49 AM
Posted by adisa:
pomozite mi hocu da smrsam 7 kg a vise sam se umorila od dijeta imam 62kg
Saturday, June 6th 2009 @ 7:57 PM
Posted by Emir Kurtovic:
Ja imam jedno 85 kg viska, da li da probam ... :) ne mogu da verujem da jos ima ljudi 'jos 4h da izdrzim' pa sta mislis, da se topis dok sedis ??? Postoji dijeta, koja radi 100% - NEMOJTE DA ZDERETE TOLIKO! i hodajte kad god ne morate da sedite ili spavate.
Thursday, June 11th 2009 @ 5:35 AM
Posted by ajoj:
jel ovo stvrano djeluje,jel neko isprobao,hajd javite brzo brzo ako nije frka,da krenem od sutra na nju????:-?
Monday, June 15th 2009 @ 8:19 AM
Posted by Kimberly:
GeekSneakers.com provides you with daily sneaker news, Release Dates, Reviews, Information and more on Nike shoes Nike Air Force Ones and Air Jordans.
Thursday, July 2nd 2009 @ 3:33 AM
Posted by pudlica:
jedna informacija za sve ovde neobavestene: ako smrsate toliko puno u roku od nekoliko dana,mozete dobiti strije,a i mozete poremetiti metabolizam,pa ce posle sve da vam se vrati kad budete prekinuli!OVA DIJETA FUNKCIONISE AKO HOCETE DA SE UPROPASTITE SKROZ!!!zato je bolja raznovrsna ishrana,5 malih obroka na svaka 2 sata,bez gaziranog i grickalica,brza i masna hrana je zabranjena,dooosta vode,i fizicka aktivnost obavezno,i to je to,napravite sebi raspored vezbi i raznovrsni jelovnik i stvarno ce pomoci...srecno,ja se tako hranim vec nekolik godina i bas je super,probajte!!!
:):):)
Tuesday, July 7th 2009 @ 7:35 AM
Posted by manekenka:
i jas ja procitav ovaa dieta bi sakala od utre da pocnam.drzete mi srekja pa ke vi javam za rezultati
Friday, July 10th 2009 @ 2:40 PM
Posted by Kim:
Original Hand Painted Oil Canvas Paintings including Wall Abstract, Fantasy, Pop, Modern, Contemporary, Aboriginal, African, Animal Art and more.
Tuesday, July 14th 2009 @ 7:49 PM
Posted by Cindy:
AboutSneakers.com is a blog updated 24/7 dedicated to Michael Jordan Shoes, Release Dates, Reviews, Information and much more.
Thursday, July 16th 2009 @ 7:36 PM
Posted by David:
Widefashion.com updated daily with shoes news and reviews.
Friday, July 17th 2009 @ 10:25 PM
Posted by Nadia:
Technology and hardware news, check devicedaily.com for your daily technology updates.
Saturday, August 15th 2009 @ 6:37 PM
Posted by Alex:
Online blog for cell phones offering new cellulars, Mobiles news and reviews.
Friday, August 21st 2009 @ 1:01 AM
Posted by Rhonda:
Online blog for Mobile phones offering new Mobiles, news and reviews.
Wednesday, August 26th 2009 @ 12:54 AM
Posted by lorena:
i ja cu da probam ovo....javim se za tri dana:)
Thursday, August 27th 2009 @ 6:38 AM
Posted by Alex:
GeekWatches.com provides you with daily news, updates and reviews on mens and womens timepieces including Rolex, Fossil, Seiko, Omega, Citizen Watches and much more.
Monday, August 31st 2009 @ 8:28 PM
Posted by Kimberly:
Online Blog providing you with designer watches reviews and information.
Thursday, September 3rd 2009 @ 9:35 PM"

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...