srijeda, 4. studenoga 2009.

Tradicionalna Dalmatinska/Splitska /kuhinja


 Pošla sam spit/spavat/,al prije toga pogledam sto se dogadja na blogu...to mi je nekako ušlo u krv..pogledam unuke u krevetima,malo ih zašuškam,odem na donji kat vidim sto "dijeca" dole rade i krenem put svog bloga!
Bacim pogled!
Istina je kad sam ja počinjala da mnogi i nisu ni  znali sto znaci rijec blog..lijepo je vidjet koliko je sad zvijezda bloggerica na Hrvatskom nebu!!!
I eto nasa dijeca nas naslijedjuju i pokazuju nam da samo ostarili!!!!!
Al i s tim saznanjem moje se raspoloženje ne mijenja!
I naša dijeca ce doći u naše lijepe godine,i vratit ce se naši ptići u svoja gnjizda!
I opet će u kuhinjama naše dijece mirisati stara nam dobro znana jela!
I one koje sada pišu meni nerazumljivim jezikom,te mlade naše nade/koje sad i ne zele pročitat ni jedan tako zastario i nezdrav recept naših baka/doci ce u nase godine i sjetit ce se djetinjstva i sveg sto su ih ucile njihove bake i majke!
Znam sve je sad Globalno,cijeli svijet je jedan tanjur i sva se hrana izmijesala,i neka mladi otkrivaju i slazu nova jela.....
Al ja mja cu nastavit sa mojim starim iskusanim receptima!
Jednog dana i nase mlade laste vratit ce se u svoja gnjijezda!!
A sad recept nad receptima stare splitske kuhinje!!
O njemu cu pisat vise dana!
Pocinje ovako!
Lijep junjeci jezik oprati,posoliti i dobro utrljati s korijandulom!!
Pa nek odstoji!

ŠAMAŠTRANI JAZIK!!!

Imam i jednu slatku pricuvezanu uz ovaj recept...al otom po tom!
P:S: dal ste znali da su stari splićani kumpir zvali kumplir!!!

Voli Vas Silvana!
Silvana, with Love!
Photobucket


Bookmark and Share

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...