četvrtak, 8. studenoga 2012.

Dnevne cvebe Blog Dobre hrane U našim redovima: Voće i povrće


U našim redovima: Voće i povrće


Jako se veselimo što se Dobroj hrani pridružio i gastroblog-veteran  Voće i povrće, blog koji piše Andrea, zaljubljenica u kuhanje, fotografiju, arheologiju i svoju osmomjesečnu kćerkicu. Svi koji su barem jednom kliknuli na njezin blog znaju da vas ondje uvijek čeka neki zanimljiv uvod, dobra fotografija i recept s kojim ne možete pogriješiti. Zamolili smo Andreu da nam kaže ponešto o sebi te o tome kako je sve počelo. Prepuštamo vas u njene ruke (riječi?).
Blog sam počela pisati prije skoro 5 godina. Teško je reći što me  točno ponukalo na taj korak, bila sam totalni početnik u kuhinji i vrlo često sam brljala i pokušavala spasiti promašena jela. U jednom trenutku sam odlučila sve to uobličiti u blog, uglavnom zato jer se u tom trenutku nisam bavila ničim pametnijim. Kako u to vrijeme nije postojala – danas tako velika – domaća gastro blog scena nisam očekivala da će te moje uratke ikad itko čitati. Shodno tome nisam se ni potrudila oko imena bloga već sam u traženu rubriku upisala prvu stvar koja mi je pala na pamet.
Ubrzo su se stvari ozbiljno zakuhale  u mojoj kuhinji, a i na našoj blog sceni. Bilo nas je sve više, krenula su blogerska druženja po uzoru  na svjetske blogere i tako je zaživjela naša mala zajednica.
Zahvaljući blogu objavila sam i malu tematsku božićnu kuharicu te surađivala s par domaćih časopisa i web portala.
Što se sadržaja bloga tiče mogu reći da je on stvarno svaštara. Namirnice ne diskriminiram i jednako volim i slatko i slano, meso i povrće, žitarice i ribu. Svega tu ima, od klasičnih jela koja nosim iz mamine kuhinje do eksperimentiranja s nama egzotičnim kuhinjama Bliskog istoka i daleke Indije.
Uz hranu, koju neizmjerno volim, velika ljubav mi je i fotografiranje iste. To je polje na kojem još učim i pokušavam postati bolja. Nije to uvijek lagan zadatak jer, kao i svi blogeri, fotkam u krajnje neprofesionalnim uvjetima, bez profesionalne opreme i, što je najgore od svega, dok mi kruli u želucu.
Inače tridesetidvije su mi godine, diplomirani sam arheolog, a posljednjih 8 mjeseci sam i mama jednoj maloj meketavoj puzavici. To je trenutno najvažnija uloga u mom životu.
Osim bebe, hrane i bloga, volim još pogledati dobar SF, pročitati dobar krimić, poslušati Erykahu Badu, putovati, zaliti sve pivicom i onda to objaviti na blogu.

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...