utorak, 13. studenoga 2012.

TORTA LEDENA KOCKA-ZA LUKRECIJU

TORTA LEDENA KOCKA-ZA LUKRECIJU

KO PRVO OD JUCER SAM BILA ZIVCANA I UZNEMIRENA I NIKAKVA,JER RADILO SE O ZDRAVLJU MOJE UNUCICE,PA VAM JE ONDA SVIMA JASNO DA NISAM BILA SVA SVOJA IAKO SAM JA SA SVOJIM ISKUSTVOM BILA UVJERENA DA JE MOJA PRINCEZICA DOBRO,IPAK SAD KAD SAM DOBILA POTVRDU TOMU,LAKSE DISEM.
Kad sam ja uznemirena obvezno bizim u kuhinju,pravljenje kolaca,mjesanje kruha,kuhanje...sve je to meni ko apaurin...smiri me,dakako i nekako bistrije,mirnije razmisljam!
Jucer sam radila buhtle,pa kako su mi ostali bjelanjci odlucila sam napravit tortu,biskvit od bjelanjaca i mljevenih badema,vanilija ledena krema i preljev od gorke cokolade...priznajte nemoze bit lose..i tako sam slozila ovu tortu za moju princezicu,najdrazu--Lukreciju!
Naravno da sam nikakva u ukrasavanju torte,tu sam nula,a o slikanju iste necu ni pricat,to vec i pticice na grani znaju---al i vecina zna da su mi kolaci jako ukusni,pa sve zaborave na moje lose fotke i nespretno ukrasavanje!Nadam se da ce netko od mojih vjernih citatelja bloga napravit ovu tortu,ukrasit je i slikat kako spada i to podijelit sa svima nama,pa da i moj blog zablista kojom lijepom fotkom!Unaprijed HVALA!!









 SASTOJCI:biskvit
  1.  3 bjelanjca
  2. 3 jusne zlice secera
  3. korica narance
  4. 1 jusna zlica brasna
  5. 3 jusne zlice krupno mljevenih bajama
  6. pola vrecice praska za pecivo
  7. vanilij secer
  8. pinku soli
 priprema biskvita

  • jako tvrdo istuci  bjelanjca sa soli
  • dodati gore nabrojene sastojke uz lagano mjesanje
  • u tepsiju staviti masni papir
  • papir posuti mljevenim bajamima
  • prebaciti bijeli biskvit
  • peci na lagano oko 150 jedno 20 minuta
  • vruce prebaciti na pripremljeni masni papir
  • odljepiti papir na kojem se peklo i jos vruce prepoloviti
 evo prepolovljen,sad samo da se ohladi i punimo vanilija bijelom kremom,tkz.ledenom kremom

 BIJELA-LEDENA KREMA-VANILIJA KREMA

SASTOJCI:

  1. 1 litra mlijeka
  2. 4 vrecice vanilija secera
  3. 8 jusnih zlica brasna
  4. 6 jusnih zlica secera
  5. 250 grama maslaca ili margarina za torte
  6. 250 grama staub secera
 priprema kreme
  • oduzeti od mlijeka jednu casu
  • ostatak staviti sa vanilij secerom da uskuha
  • u posudu staviti brasno,secer i dodati uz mijesanje mlijeko
  • dobro izmjesati
  • uskuhano mlijeko maknit sa vatre
  • umijesati smijesu i mijesati dosta zustro dok se sasvim ne stisne
  • ohladiti
  • maslac sobne temperature pomijesati sa staub secerom
  • sjediniti sa kremom kad se ohladi
 torta kocka napunjena i premazana ledenom kremom,sad je staviti hladiti
 na hladnu tortu preliti toplu smijesu otopljene gorke cokolade i par zlica ulja da ima sjaj
Ukrasiti po zelji,sve ce bit bolje od mog pokusaja ukrasavanja!
Vratiti hladiti,i nakon par sati je spremna za rezanje!

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...