petak, 26. listopada 2012.

BUHTLA I KRAFNA,A NI BUHTLA NI KRAFNA

BUHTLA I KRAFNA,A NI BUHTLA NI KRAFNA



Sinoc sam pekla palacinke,al posto ni moj tata ni moj suprug nesmiju konzumirati zumanjca radila sam lijevano tijesto od bjelanjaca,pa su mi istala od sinoc zumanjca,njih 5 komada!
Jutros sam zato odlucila napravit za djecu krafne,al ne bas krafne jer ih nisam zelila przit u dubokom ulju da bi ipak bile sto manje masne djeci!
Dakle zamijesila sam moje standardno tijesto za krafne,cijeli postupak radila kao kod krafni,al sam ih poslozila na skrovadu i pekla u pecnici na lagano!Svi se ukucani slazu da su odlicne i nimalo masne sto je ipak najvaznije!


 SASTOJCI:

  1. 5 zumanjaca
  2. 5 dupkom punih jusnih zlica secera
  3. 2 jusne zlice maslaca
  4. 5 jusnih zlica ulja
  5. naribana korica limuna i narance
  6. 2 jusne zlice instant kvasca
  7. malo soli
  8. vanilij secer
  9. par kapi maraskina
  10. pola case toplog mlijeka
  11. brasna koliko upije,oko pola kile
  12. mermelade ili kinder lade za punjenje

 PRIPREMA:

  • Svak ima svoj nacin pripreme dizanih tijesta
  • Ja radim po svome i uvijek mi uspijeva
  • dakle najprije dobro izmjesam zumanjca,secer,masnoce,zacine i dobijem kremastu smijesu
  • u oko pola kila brasna umijesam instant kvasac i malo soli
  • u kremastu smijesu dodajem brasno i mijesam
  • kad je jako gusto i odvaja se od posude prebacim ga na radnu povrsinu,obrasnjenu,i dalje mijesim uz eventualno dodavanje brasna.
  • napravim loptu,prekrijem i na toplom pustim dizati
  • kad se diglo podjelim tijesto u dva jednaka dijela
  • razvaljam na oko prst debljine
  • oznacim otprilike krugove casom ili modlom
  • stavljam zlicicom nadjev
  • prekrijem ostatkom tijesta i casom ili modlom radim krafne
  • slozim ih na masni papir
  • ostavim na toplom da se dizu
  •  pred pecenje ih premazem tucenim jajem
  • pecem na laganoj vatri,oko 150 jedno 20 min
  • tople pospem staub secerom




Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...