ponedjeljak, 12. listopada 2009.

Silvana punjene paprike/al crvene /

 Sad slobodni ste pomislit da ovdje nesto i nije bas uredu!
Ta tko je cuo da se pune crvene rog paprike!
Moram priznati nisam ni ja nikad od nikog svih godina mog zivota cula takvo sto!
Al kao sto kazu za sve postoji prvi put!
Sad kako sam samo dosla na tu ideju!
Za ovaj recept je zasluzna moja zaboravljivost,naime lijepo sam kupila mljeveno meso,punu mrezicu crvenih rog paprika al ni jednu zelenu baburu,
Meso je vec 2 dana u frizideru,treba ga iskoristiti,a polpete i bolonjez li mesna struca mi se ne radi!
Bas sam zapela na punjene paprike,a kisa lije i meni se ne izlazi!

I takosa ugledala mrezicu rog paprika i odlucila napraviti moje punjene paprike!
Na slici se vidi kako lijepo kuhaju!
Cijela prica je ista,dakle recept kao za babure al cu ga ipak napisati.
Mozda neka mlada domacica bas i nezna a i svaka kuca ima svoj recept za punjene paprike!

SASTOJCI:

  1. 1,5 kg mljvenog junjeceg mesa/strakul ili lopatica/
  2. 12 kom lijepih ovecih rog paprika
  3. 2 zlice pesta/mjesavina slanine,luka i persina/
  4. 1 salica jecmene kase/ja ne stavljam rizu/
  5. zlicica soli morske
  6. 2 glavice usitnjene kapule
  7. zlica vegete pikant
  8. 250 nasjeckane pancete
Smijesu dobro izmijesati/rukama/ i puniti paprike!

PRIPREMA:

evo i mene-tako je bilo vruce u kuhinji da sam i aj ko crvena paprika!!!!!
  • punjene paprike slazemo u veliku posudu
  • i to redom paprike pa malo nasjeckane pancete
  • sve zaliti da bude do prekriveno vodom
  • ostaviti da uskuha i nek na lagano kuha pola sata
  • zatim dodati zlicu konserve,popapriti i posoliti po zelji
  • nek na lagano kuha daljnji sat i pol
  • po potrebi dolivati vodu
  • pri kraju dodati zaprsku od 3 zlice brasna /u zazuceno brasno dodati malo nasjeckanog luka i persina!
  • Prokuhati oko 15 min.
  • Ostaviti da odstoji za sutrasnji rucak!
  • Uslast!

Voli Vas Silvana!
Silvana, with Love!
Photobucket
Reblog this post [with Zemanta]

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...