četvrtak, 15. listopada 2009.

Tuna salata s kaparima

Najteze mi je sve u svemu smislit sto kuhati,sto spremiti za rucak a da je svima po voli i uz to da se sve uklopi u moj dosta skromni budjet!
Za rucak sam kuhala sufigani kupus a prilog su bile pecene kobasice!Nista posebno.
Djeca bas i nevole kupus,moji unuci uope nevole nista zeleno!
Al vole meso,ribu a i tunjevinu iz konzerve rado jedu.
Nisu ludi za tunj salatom ako je u njoj zelenih sastojaka  pa sam se ja odlucila pripravit ovu tunj salatu!

Sastojci:
200 grama tunj fileta
1 cijabata pecivo a mozr i odstajali kruh/1-2 dana star/
100 grama svjezeg mladog sira
250 grama malih svjezih rajcica
zlicica kapara
maslinovog ulja
octa po zelji ili limun sok
malo soli

PRIPREMA
Uzmite zdijelu
najprije poslozite lagano poprzeni kruh/pazite kruh najprije namocite lagano u hladnoj vodi,pa poprzite na ploci ili rostilju i sl.
Kruh prelijte mjesavinom maslinova ulja i soka od limuna /ili octa / i soli
sad operite i ocistite povrce,pome razrezite popola i posolite
mladi sir narezite
grubo narezite kapare i dodajte
u sve umijesajte usitnjene filete tuna
prelijte mjesavinom ulja i limuna/ili octa/
po potrebi jos malo zasolite a mozete i popapriti ako volite.
Listici bosiljka se isto slazu sa ovom salatom al ja je ih nisam dodala jer ih moji unuci ne vole!
Uslast!Dobar tek!
Voli Vas Silvana!
Silvana, with Love!
Photobucket
Reblog this post [with Zemanta]

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...