ponedjeljak, 19. listopada 2009.

Bruskete s vrhnjem-bogate okusom i mirisom



Split je propuhala bura,ispuhala ga ,zamela,zamrzla,jos pred neki dan je bilo vrijeme od kupanja a sad prava dalmatinka bura!
Led ulazi u kosti,jer kad bura preuzme vlast nitko i nigdje se nemoze sakriti!
Jucer je led dosegao vrhunac,svi smo se u kuci gotovo zaledili te smo danas odlucili ukljuciti centralno grijanje bez obzira na kalendar...rano je,jos nismo ni dobro zakoracili u jesen a bura se ustolicila!
Cijelo jutro sam se smrzavala pa nisam imala volje ni posteno kuhati,a pred neki sat kad je moj muzic potpalio kotao i toplina se razvukla po cijeloj kuci i sve ugrijala ja sam u ime te raskosi odlucila napraviti,mojim ukucanima  omiljene bruskete!
Tako jednostavno jelo,brzo se spravlja i nije ni skupo a tako bogatog okusa i neodoljivih mirisa!

Dakle evo mof recepta za bruskete!


  • Potrebno je/za 4 osobe/


  • Racunajte za  osobu po dvije snite,fete kruha/ja sam upotrebila mijesani kukuruzni kruh/
  • 8 snita kruha
  • 2 cijela jaja
  • 150 grama mladog sira
  • 2 kisela vrhnja
  • 100 grama cajne ili srijemske ili slicne kobasice
  • 4 veca kisela krastavca 
  • zacine po ukusu,ja sam dodala samo mazuran
PRIPREMA:
Sve satojke usitnite,posolite,zacinite i promijesajte.
Smijesu podijelite po poslozenim snitama/fetama/ kruha
Zapecite u ugrijanoj pecnici na oko 225 stupnjeva

Posluzite toplo uz Vas omiljeni napitak!



Voli Vas Silvana!
Silvana, with Love!
Photobucket


Bookmark and Share

Nema komentara:

KOLAC OD PURE

Kolac od pure Recept Za škrovadu 30x20 1.2 cjela jaja 2.soli pola zlicice 3.2 jusne zlice secera 4.salica suncokretova ulja 5.salic...